Når testet dere?

Negativ 14 dpo, supersvak 15 dpo.. så svak at jeg ikke trodde på det. 16 dpo var den litt sterkere
 
11 dpo fikk jeg en strek som var så svak at jeg regnet den som skyggestrek. Måtte ha den i bestemt vinkel og kunne ikke se om den var farget eller grå.

13 dpo var den klart positiv [emoji4]

Begge testene var strips fra lavpris-tester, og ikke av den ekstra sensitive typen.
 
Da jeg gikk på pillen og tenkte jeg ikke skulle bli gravid på det. Tok jeg ikke test før kvalmen var så gale at det egentlig kun var for å få det bekreftet 5+3/4. Muligens enda mer. Var ikke planlagt eller forventer da nr 2 kom for 7 mnd siden, og var tenkt å være siste skudd på stammen.
 
19 Dpo[emoji23] vi prøvde ikke denne mnd pga noe som oppsto, og det var vel grunnen til at det gikk. Jeg roet meg helt ned på alt som hadde med gravid å gjøre[emoji4]
16760f3616c6c0e266419c050d77bd8b.jpg
 
Jeg fikk suuuuuper svakt 10 dpo på IKM dagen. Testet positivt digital 12 dpo. [emoji846]
 
Tok test 10 dpo.. en svaaaak grå strek som jeg måtte vinkle alle veier. Tydeligvis en test med mye fargestoff i seg fordi den neste var negativ. Deretter tok jeg tusen til og en clearblue som var negativ. 13 dpo kjøpte jeg en annen test (a1) og den var rooooosa [emoji9][emoji7] clearblue (ukeindikator) slo endelig ut [emoji13] fy så mange strimler jeg tok med grå streker man så vidt kunne se. Haha [emoji38][emoji57][emoji849]
 
Var ganske sikker på at den måneden det slo til gikk i vasken, men den gang ei[emoji6] Slappet nok ekstra av[emoji28] Tatt bare en test, og da var jeg 5+2[emoji4] Var ingen tvil for å si det sånn[emoji1]
 
IMG_0064.JPG Testet 13 dpo med Rfsu og det ble svakt positivt. Hadde en clearbluetest hjemme så tenkte å Bruke den på samme urin og den viste gravid 1-2 uker.
 
Last edited:
9 dager på overtid på ebay test, da først turte jeg å bruke CB digital.
 
Jeg tok første test 8dpo og så 10 dpo, og de var begge negative. Testet igjen 13dpo og fikk en svak rosa strek da.
 
Back
Topp