Når testet dere?

Julibaby18

Blir kjent med forumet
Sikkert 100 før meg som har spurt, men når tok dere test ? Og når fikk dere positiv?

Klem [emoji254]
 
Første 8 dpo og svak svak positiv. 14 dpo veldig sterk
 
Jeg Må nok være litt mer tålmodig [emoji85] huff

En gang testet jeg ikke positivt før fire dager etter IKM. Denne graviditeten har jeg mye høyere hcg enn referanseverdien.
Et egg kan feste seg opptil 12 dager etter EL[emoji4]
 
En gang testet jeg ikke positivt før fire dager etter IKM. Denne graviditeten har jeg mye høyere hcg enn referanseverdien.
Et egg kan feste seg opptil 12 dager etter EL[emoji4]

Ja ikke sant , for bare vente og tenke positivt så kanskje testen blir positiv også [emoji4][emoji4]
 
Tok test ettermiddag 12 dpo som var positiv, skulle egentlig vente til IKM, men den gang ei [emoji28]
 
Jeg testet svak,svak positiv 9dpo, litt mer tydelig 10dpo. Tok en CB digital på kvelden 10dpo- gravid sto det <3
 
Godt det ikke er bare jeg som er utålmodig [emoji4][emoji4]
Neida, ikke aleine om det[emoji28] Hadde flere symptomer jeg ikke hadde kjent før, derfor jeg testa, ellers hadde jeg nok venta til IKM. Trur jeg [emoji23]
 
Neida, ikke aleine om det[emoji28] Hadde flere symptomer jeg ikke hadde kjent før, derfor jeg testa, ellers hadde jeg nok venta til IKM. Trur jeg [emoji23]

Okei, da hadde jeg sjekka hvertfall [emoji85] jeg venter til helgen med og sjekke igjen [emoji56]
 
Negativ test 9dpo, Svakt positiv strimmel 10 dpo, men da negativ digital.
Sterkere positiv strimmel og pos digital 11 dpo
 
testet først på IKM og fikk en svak positiv linje, testet igjen 2 dager seinere med digital som sa "1-2u gravid" :)
 
Back
Topp