Når testet dere positivt?

Vi fikk beskjed om at pappa har en alvorlig type kreft i går og det var en veldig tung dag. Jeg og samboeren min fant da ut at vi ville fremskynde prøvingen på nr 2 litt, hadde egentlig tenkt å begynne å prøve i vår. Jeg dro på apoteket og kjøpte gravidvitaminer og to tester. Tok en i går bare for å vite at den var negativ når vi skulle begynne å prøve, men jammen var den positiv. Det kom som et sjokk på oss, men en veldig fin nyhet oppi alt det andre triste [emoji173]️
 
Vi var ikke aktive prøvere, så jeg vet fortsatt ikke om jeg helt tror på at dette er sant :Heartpink:Heartpink
Testet med rfsu-test 30. desember, 16DPO, og fikk svak positiv. Kjøpte Clearblue digital for å ta dagen etter, sånn at jeg fikk vite om jeg kunne drikke alkohol på nyttårsaften eller ikke xsmile9 Den viste 2-3 uker, så det ble edru fest for meg, og en fantastisk start på det nye året :)
 
Vi var heller ikke aktive prøvere, og tester positivt 31.des. Tre dager på overtid :D
 
Testet pos på ikm(tror jeg, ustabil mens..) tok en digital, var 99% sikker på at den var negativ, men plutselig sto der gravid 1-2 uker :happy:
 
Veldig svak på morgen 7 dpo, og litt sterkere på kvelden 7 dpo.
 
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Jeg venter på mensen og tolker alle tegn som at den kommer hvert øyeblikk, men det skjer bare ikke. Jeg er tre dager over nå og har litt murringer i begge sider av magen. Tenker at det er mensen men jeg vet liksom ikke..
Jeg har enda ikke tatt en test, men tenker at jeg får kjøpe en snart..

Så, når testet dere?
Har du testet eller fått tr?
 
Veldig svakt positiv 7dpo, passerte manne-testen 9dpo. Visste det 6dpo da jeg fikk symptomer
 
Back
Topp