Når testet dere positivt?

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Jeg venter på mensen og tolker alle tegn som at den kommer hvert øyeblikk, men det skjer bare ikke. Jeg er tre dager over nå og har litt murringer i begge sider av magen. Tenker at det er mensen men jeg vet liksom ikke..
Jeg har enda ikke tatt en test, men tenker at jeg får kjøpe en snart..

Så, når testet dere?
 
Last edited:
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Jeg venter på mensen og tolker alle tegn som at den kommer hvert øyeblikk, men det skjer bare ikke. Jeg er tre dager over nå og har litt murringer i begge sider av magen. Tenker at det er mensen men jeg vet liksom ikke..
Jeg har enda ikke tatt en test, men tenker at jeg får kjøpe en snart..

Så, når testet dere?

Har tidligere testa fra 6 dpo så jeg venter ikke på noe :joyful: tidligste positive er vel ca 9 dpo
 
Jeg kunne skimte en strek/skygge(?) 7 dpo. Men så det tydeligere fra 8-9 dpo:) Hadde positiv digital 10 dpo.
 
Fikk antydning til strek 9 dpo :) Øverste 9 dpo, nederste 14 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_3348.JPG
    IMG_3348.JPG
    319,3 KB · Visninger: 122
Jeg hadde IKM i dag og testet positivt i dag. Clearblue vanlig test var veldig svak.. billig test kunne man etter ganske lenge skimte en svak strek. Men med digital clearblue så kom det opp gravid 1 - 2 uker. :)
 
I dag, IKM i morgen. Svaaak strek på tørket test som var tatt formiddagen. Så nå venter jeg i spenning til å teste i morgen tidlig for å få det bekreftet :D

Forrige mnd hadde jeg det mye likt som du. Gikk 2-3 dager over forventet mens. Testet masse men alle var helt hvite. Mensen kom dessverre, selv om jeg hadde en god del gravid symptomer. Men krysser fingrene for deg ! Vi er alle forskjellig <3
 
Skulle hatt mensen fredag 22.12, tok tre tester 24.12 og fekk tre positive tester. Årets julepresang ❤. Testa med morgenurin. Har testa 25 og i dag 27 også og fremdeles positive og fine tester.
 
Første antydning til strek 7 dpo, men ikke "tydelig" rosa strek før 10 dpo.
 
Hva mener dere med DPO? [emoji85] Etter positiv test 23 des så har testene blitt sterkere og sterkere [emoji173]
 
Første antydning til strek her var DPO8 [emoji846] Utslag på digital DPO10 [emoji177]
 
Tok ingen tester før 14 dpo denne gangen :cool:
 
tok en 8 dager før mens som jeg leste feil for så ikke den bitte lille svake streken og så testet jeg idag 2 dager før mens og fikk 3 posetive tester
 
Skulle hatt 25., testet positivt 26.! Trodde jeg skulle få mensen, for hadde alle de vanlige symptomene!
 
14 dpo kom første positive test. Dagen før var den helt blank, så er spent på hvordan en test vil slå ut om et par dager. Strektesten fra rfsu var nesten bare skygge, mens digital var positiv.
 
Var tom for strips, så jeg testet med digital 9DPO, veldig overrasket over at den viste gravid, siden jeg aldri hadde prøvd de før :) Trodde ikke de var så sensitive :)
 
Back
Topp