Når testet dere positivt?

Testa positivt fra 3+3 denne gangen, svaaaaaak strek på billigtester fra 10 DPO. Positiv CB Digital 12 DPO, og CB Pluss 13 DPO. :)

beklager att jeg kommer her og "stjeler" tråden din, men jeg vet ikke hvordan jeg lager selv?
jeg er 18 dager over ikm, jeg har hatt litt spotting, fått negative tester, og føler meg ikke gravid eller har noen tein, med nr 1 hadde jeg tidlige tein osv, men ingenting nå.. har tatt celleprøve og den var fin, har gått uten prevansjon siden sommeren. vet dere hva dette kan være, om jeg er gravid er jeg ca 7 uker på vei, for sist menstrasjon var 22 september.. føler meg rådvill, og vil ikke til legen, pga jeg nettopp var der til "helsjekkk" av underlivet..

beklager att jeg kommer her og "stjeler" tråden din, men jeg vet ikke hvordan jeg lager selv?
jeg er 18 dager over ikm, jeg har hatt litt spotting, fått negative tester, og føler meg ikke gravid eller har noen tein, med nr 1 hadde jeg tidlige tein osv, men ingenting nå.. har tatt celleprøve og den var fin, har gått uten prevansjon siden sommeren. vet dere hva dette kan være, om jeg er gravid er jeg ca 7 uker på vei, for sist menstrasjon var 22 september.. føler meg rådvill, og vil ikke til legen, pga jeg nettopp var der til "helsjekkk" av underlivet..
Hva med å bestille en time til ul å høre med gyn der. Det kan jo kanskje vær noe :-) lykke til

Testa positivt 5+6.... Jeg hadde mensen, så skulle bare teste etter el, men når den ble sterkere enn normalt tok jeg g.test og.... Hadde tatt en g.test dagen før mens, og den var blendahvit, så når denne ble så positiv ble jeg sjokka....

Var hos legen idag for å måle hcg, så skal jeg måle på onsdag for å se om den stiger eller synker (blødningen kan ha vært SA, men han mente testen ikke hadde vært så positiv om så)
Så blir det legetime på fredag for å få vite hvordan det går. Krysser fingrene.

Etter det skulle han sende meg til gynokolog uansett, enten for å fastsette akkurat hvor langt jeg er på vei, eller se etter rester. Men han var positiv da.

Back
Topp