Når testet dere positivt?

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Jeg venter mensen 5/11! Blir spennende å se om det satt denne mnd :)

Når testet dere positivt jenter?

Jeg testet positivt med gutta 3+3 og 3+4 allerede... Venter spent nå. Ikke tatt test enda. :)

Testet positivt 9 eller 11 DPO ;)

3-4 dager før mens, litt usikker fordi jeg var jo kjempegira og testet i vei med billigtester, men de var kjempesvake og streken kom ikke før etter 10 min. Trodde ikke på det før jeg tok en cb digital på dagen mensen skulle komme :)

Lykke til' :)

4+0 fikk jeg postiv. Var nesten 100% sikker på at jeg ikke var gravid da det ble negativ dagen før ventet mensen, men tok visst feil der. :p

Testet veldig sterk positiv 4 dager før forventa mens :) digitalen slo også ut da men på kvelden :)

Jeg venter mensen 5/11! Blir spennende å se om det satt denne mnd :)

Når testet dere positivt jenter?

Jeg testet positivt med gutta 3+3 og 3+4 allerede... Venter spent nå. Ikke tatt test enda. :)
Har du fått testa? ? :-) eg er bare 6 dpo så må nok vente litt til før eg tester.

Testet positivt i går 3+5 :) tar en digital i kveld :)
Vet ikke hvor mange dpo jeg er :confused:

Testet positivt i går 3+5 :) tar en digital i kveld :)
Vet ikke hvor mange dpo jeg er :confused:

For å finne ut hvor mange DPO må du telle fra dagen du hadde EL. Første dag etter EL er 1DPO :)

For å finne ut hvor mange DPO må du telle fra dagen du hadde EL. Første dag etter EL er 1DPO :)

Vet det ;) men kroppen min har tulla noe fælt denne pp, men er mest sannsynlig 13dpo i dag :)

Den digitale viste 1-2 uker forresten ♡♡♡

Jeg testet positivt i går :) 2 dager før forventet mens. Kjenner jeg bare er så glad ettersom dette er planlagt :)

Svaaak billigtest 4 dager før ikm. Tester noe sterker dagen etter. Tok en clearblue digital test etterpå som viste 2-3 uker. Var 4 uker fant jeg jeg ut

Jeg testa 3 dager Før ikm, negativ. 5 dager etter ikm,negativ. Jeg ventet da til i dag 13 dager over ikm og testa klart positivt. Veldig uventet må jeg si!;)

Back
Topp