Når tenker dere å ta kontakt med fastlege/jordmor

Jeg har gjort det :-)

Skal til legen 12 november.

Jeg tenker å gjøre det denne uken :) skal egentlig legges inn på sykehus pga kronisk hodepine i november, så må høre om det skal utsettes og om jeg kan få tidlig UL:)

Tenker å bestille til tidlig desember en gang. Vet ikke helt når mensterminen min er, siden den ikke var helt stabil siden forrige fødsel, men er vel ikke så langt fra 12 uker da..

Jeg ringer jordmor om 4 minutter når telefontiden er åpen :) er 4+0 i dag, håper å få komme inn tidlig :) hvis de ikke kan ta alle tester osv ringer jeg legen min så han kan ta testene jeg vil ta, og også første svangerskapkontroll :)

Jeg har tatt kontakt med fastlege og har time i desember, 11-12 uker ut i svangerskapet. Har også kontaktet jordmor - kommer til å bruke begge.

Jeg også kommer til å bruke begge. Tenker jeg bestiller legetime når jeg er åtte uker. Da kan jeg få en ultralyd. Også bestiller jeg jordmortime på nyåret. Da er jeg 13-14 uker.

Aner ikke.. Men skal til legen 3.11 sier det da :)

Jeg fikk time allerede på torsdag pga at eg tidligere hadde lav blodprosent, han helt nede på 5. Så da skal jeg til første time hos jordmor da jeg er 4+4 :)

Så langt har jeg ikke tenkt ennå :) Men tenker jo tidlig UL i uke 7 og så legetime etter det en gang da :)

Jeg skal ha tidlig ul når jeg er nesten 8 uker, 12 nov :) har enda ikke tatt kontakt med fastlegen min, da vi ikke kommer særlig overens egentlig :S tenkte å ta kontakt med jordmor en av dagene denne uken :)

Med de 2 andre var 1.kontroll i uke 11 (bortsett fra en tidlig ul hos spesialist pga blødning)..så venter nok til uti desember engang..;)

Skal til spesialist på ul 14 november..da har jeg kommet nesten til uke 8..skal til fastlegen på torsdag pga sykemelding..

Har en time hos legen i morgen pga noe annet. Tenkte å bestille time til svangerskap kontroll i samme slengen.

Jeg har bestilt tidlig ul 5 desember! Da er jeg ca 7-8 uker på vei! 2 desember skal jeg til legen for å ta blodprøver! Ringte å prata med hu og hu ville ha meg inn da :)

Last edited:
Blir vel rundt uke 11-12. Jobber selv på legekontor, og dersom det ikke er noe spesielt, er det vanlig med første kontroll da :-)

Back
Topp