Når tar symptomene slutt?

7+5 idag og gjorde tabben å sove til etter at samboer og jenta på 2 var dratt i bhg og på jobb...sku aldri gjort, om dagen skal bli noenlunde bra må æ ha frokost på senga...så no ligg æ langflat på sofaen med frysninger og skjelver etter en runde over doskåla. kvalmen har virkelig tatt seg opp den siste uka. Med forrige var æ kvalm, dårlig og kastet opp daglig og maaaaange ganga for dagen frem til uke 13, også var æ enda litt kvalm og kastet opp om æ sto opp uten å spise og om d gikk for mange tima mellom måltid til rundt uke 20, håpe å sleppe litt lettere unna den her gangen...

Jeg var bare kvalm en ukes tid i uke 7-8, oppblåst et par dager.. de siste dagene har jeg ikke merket noe. Føler meg ikke gravid lenger :-O liker det ikke!!

Nå er jeg i uke 9 og jeg har ikke hatt noen sterke symptomer som har vart lenge.... I Uke 4-5 så hadde jeg sterke ryggsmerter i 3 dager ca. etter det sånn ca uke 7 begynte veldig lett kvalme som varte i noen sec. uke 8 var det litt ubehagelig å ta på puppa når jeg klødde eller tok på bh. Er oppblåst (stor mage) dette er mine symptomer.

Nå er det mindre ubehagelig med puppa, den lille kvalmen jeg hadde er veldig sjelden, den har gått over som vekke klokke nå. kvalmen kommer like før vekke klokka ringer, så fort jeg setter meg opp i sengen er den ferdig. og ikke noe mer i løpet av den dagen. magen er fortsatt oppblåst. ingen ryggsmerte. litt trøtt og sliten, men jobber mye så kan være det også.

Har ikke blødd eller noe. Som det står over her føler seg ikke gravid. jeg føler meg gravid men hvor er symptomene, vil ikke det lille jeg hadde fra før skal også forsvinne nesten. da blir jeg også redd. =(

Noen andre som har opplevd og nesten miste de få symptomene de hadde fra før?

Back
Topp