Når tar symptomene slutt?

AnHe

Flørter med forumet
Septemberlykke 2015
Altså de plagsomme som kvalme og tretthet. Synes det har blitt bedre allerede og jeg er bare 10+1 dag på vei..

Begynt å bli litt bedre her også, er 9+4. Men hørt at de tar slutt mellom 3-4 mnd, så håper at det ikke kommer tilbake slik det har vært fram til nå :)

Jeg kjente at de avtok litt tirsdag, var da 9+5. Er i dag 10+0, får bare små kvalmebølger av og til nå. Er fortsatt trøtt og har ømme pupper da, men godt å bli kvitt kvalmen. Selv om jeg nok ikke har vært av de som har vært mest plaget.

Jeg er 10+2. Siste uken har jeg orket mer, ikke kastet opp og generelt hvert mye bedre. Ømme bryst, trøtt og luftig i magen eneste :)

Ser flere skriver at formen blir bedre etter ca 10 uker, og klamrer med til håpet om at det også gjelder meg :) Er nå 9+2 og har de siste dagene blitt dårligere og dårligere. På tide at det snur nå synes jeg :)

Jeg er bare 7 uker idag, kvalmen kom for akkurat en uke siden. Aldri vært så frustrert og lei før, konstant kvalm. Sover dårlig og fungerer generelt dårlig om dagen :( Kan legen gi meg noe for å dempe kvalmen?

Flere som opplevde å bli verre rett før de ble bedre? Kvalmen kom for ca 2 uner siden og det var på topp i helgen som var, nå de siste dagene har jeg vert mindre og mindre kvalm og i dag har jeg ikke vert kvalm i det hele tatt! Synst på en måte at det er litt skummelt at den pluttselig forsvinner etter så kort tid.. Er 8+4 i dag.

jeg hadde to dager i uke 8 der jeg var litt bedre. men ikke noe bra nå. er i uke 9. forrige svangerskap var jeg kvalm frem til jeg var 6-7 mnd på vei.. Håper det gir seg før denne gang!

Forrige gang ga det seg rett etter jeg bikket uke 12. Så regner med samme nå. Holder på å bli gal av den kvalmen..Men teller ned og tenker jeg har ca 2 uker til igjen av det marerittet. (Er bikket uke 10 nå og det har vært virkelig ille i uke 9 her...)

Til meg har det forandret seg...? Først var jeg slapp og trett og kvalm hele dagen om jeg ikke konstant spiste, så ble alt bedre, nå er jeg trett og sliten igjen pluss kvalm bare på kvelden, uansett om jeg spiser eller ikke... 10+4 nå.. Håper det blir bedre nå snart :-)

Sist forsvant kvalmen og trøttheten rett etter fødsel... :P

Jeg var bare kvalm en ukes tid i uke 7-8, oppblåst et par dager.. de siste dagene har jeg ikke merket noe. Føler meg ikke gravid lenger :-O liker det ikke!!

Jeg var veldig kvalm i uke 6, etter det har jeg kun vært ekstremt trøtt og har ømme pupper. Er 8+3 i dag. Syns det er greit med så "lite" symptomer, selv om trøtthet nesten tar knekken på meg :P

Sist graviditet varte kvalmen fra uke 6 til uke 13, og da forsvant alt av symptomer. Frøet er nå en gutt på 4 år ;)

Foreløpig uggentopp nå, er 11+1
- siste uka har jeg vært både trøttere og kvalmere enn før.

Til meg har det forandret seg...? Først var jeg slapp og trett og kvalm hele dagen om jeg ikke konstant spiste, så ble alt bedre, nå er jeg trett og sliten igjen pluss kvalm bare på kvelden, uansett om jeg spiser eller ikke... 10+4 nå.. Håper det blir bedre nå snart :-)

Jeg har det litt på samme viset. Holdt kvalmen noe i sjakk om jeg spiste konstant. Nå hjelper ikke det lenger, og kvalmen øker på utover kveldene. Men jeg er fortsatt mest kvalm på morgen/formiddag da, er stort sett da jeg kaster opp. Er 10+1 nå, og håper virkelig det snur snart!!

7+5 idag og gjorde tappen å sove til etter at samboer og jenta på 2 var dratt i bhg og på jobb...sku aldri gjort, om dagen skal bli noenlunde bra må æ ha frokost på senga...så no ligg æ langflat på sofaen med frysninger og skjelver etter en runde over doskåla. kvalmen har virkelig tatt seg opp den siste uka. Med forrige var æ kvalm, dårlig og kastet opp daglig og maaaaange ganga for dagen frem til uke 13, også var æ enda litt kvalm og kastet opp om æ sto opp uten å spise og om d gikk for mange tima mellom måltid til rundt uke 20, håpe å sleppe litt lettere unna den her gangen...

Back
Topp