Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, tror ikke det. Tror jeg ringer om et par uker.Trenger man egentlig legetime før man skal ta blodprøver og bestille oul? :-/ Husker ikke fra sist. Og når bør man gå til jordmor første gangen?
Venter et par uker jeg og. Her tar vi bare blodprøver på laboratoriet og jeg foretrekker jordmor fremfor lege. Men vil til lege et par ganger også for han har ul-apparat som han liker å brukeNei, tror ikke det. Tror jeg ringer om et par uker.
Jeg var hos jordmor en gang i forrige svangerskap.
trenger ikke legetime før blodprøver å bestilling av oulTrenger man egentlig legetime før man skal ta blodprøver og bestille oul? :-/ Husker ikke fra sist. Og når bør man gå til jordmor første gangen?
Da er du heldigVenter et par uker jeg og. Her tar vi bare blodprøver på laboratoriet og jeg foretrekker jordmor fremfor lege. Men vil til lege et par ganger også for han har ul-apparat som han liker å bruke![]()
Nå er det annerledes for meg fordi jeg ble gravid etter ivf og derfor har kontakt direkte med sykehuset. Men da jeg snakket med dem i uke 4 sa de at jeg kunne vente med å kontakte fastlege til etter ul i uke 8.Når etter at dere har blitt gravide tar dere kontakt med legen?
Tror jeg var hos legen første gang i uke 9 i forrige svangerskap, men hva er vanlig egentlig? Jeg husker ikke helt.
Jeg vetDa er du heldigIkke mange som får ekstra UL uten å måtte gjøre det privat.
Signerer denneJeg skal til legen i morgen (4+3) men det er fordi det automatisk er et risikosvangerskap og jeg får veldig tett oppfølging.
Jeg skal også til legen 11.mai ☺ Kjempe spent! Hva skjer egentlig hos legen første gang? Blodprøve og litt prat? Drar dere alene eller tar med sambo/kjæreste?Fikk time til første kontrol for 11 mai, da er jeg 10+3 tror jeg.![]()