Legetime om halvannen uke er da ca. 9 uker[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket bevis ønsker du? Ikke vanlig med måling av HCG dersom alt er normalt [emoji4] og det er også vanlig med blodprøver etter uke 12![emoji4]Jeg har vært hos legen, men fikk bare helsekort. Ikke noe sjekk utover det. I kommunen her var det visst ikke prøver før etter uke 12. Men føler jeg ikke har noe bevis på at jeg er gravid! Har dere andre måtte spørre om måling av HCG?
Helsekort er det første som fylles ut [emoji4] om du har hatt blødninger og i tillegg vært på TUL hvor alt så normalt og fint ut er det ingen grunn til bekymring [emoji6] HCGnivået måles bare der det er tvil om hvilken vei det går..Haha vet ikke hva jeg vil ha. Men ser mange andre her inne som skriver om HCG nivåer. Jeg har hatt blødninger og vært på TUL. De fant ikke noe galt så må vel bare vente.
Jeg har vært hos legen, men fikk bare helsekort. Ikke noe sjekk utover det. I kommunen her var det visst ikke prøver før etter uke 12. Men føler jeg ikke har noe bevis på at jeg er gravid! Har dere andre måtte spørre om måling av HCG?
Nei fysj!! Denne legen hadde jeg byttet ut ja[emoji32]Jeg hadde første time i uke 8, det var visst aaalt for tidlig sa legen min.. Skal tilbake 15.12. Da er jeg litt over 12 uker. Det var litt tidlig i følge han det og. Han gadd ikke gi meg noe som helst informasjon, og sa at det var så stor sjanse for å miste at det ikke var noe de brukte ressurser på før minst uke 12.. Fikk ikke en eneste brosjyre, ikke spurte han om jeg røyer/snuser eller noen ting. Jeg grein meg til en blodprøve fordi jeg var så svimmel. Men det var ikke pga svangerskapsårsaker sa han.. Kjenner jeg har greit lyst til å bytte lege. Dette var 2 legetime jeg hadde hos han, har nettopp flyttet.
Jeg hadde første time i uke 8, det var visst aaalt for tidlig sa legen min.. Skal tilbake 15.12. Da er jeg litt over 12 uker. Det var litt tidlig i følge han det og. Han gadd ikke gi meg noe som helst informasjon, og sa at det var så stor sjanse for å miste at det ikke var noe de brukte ressurser på før minst uke 12.. Fikk ikke en eneste brosjyre, ikke spurte han om jeg røyer/snuser eller noen ting. Jeg grein meg til en blodprøve fordi jeg var så svimmel. Men det var ikke pga svangerskapsårsaker sa han.. Kjenner jeg har greit lyst til å bytte lege. Dette var 2 legetime jeg hadde hos han, har nettopp flyttet.
Skulle tro du hadde samme lege som meg. Ikke vært hos han enda etter jeg ble gravid. Men var det samme han sa til meg om 12 uker når jeg tok ut spiralen. Hadde endel komplikasjoner sist så lurte på om det kanskje var greit å få time tidligere... Gruer meg til jeg må til legen og siden jeg får svimmelhetsanfall og kvalme nå så lurer jeg på om tiden er inne selv om jeg bare er i uke 7
Jeg blir så irritert! Leger burde ha en grei mengde empati spør du meg. Man skal ikke grue seg til å dra til legen. Vurderer å bytte, men er ikke så mange ledige i området. Overraskende nok har legen min maaange ledige