Når tar dere bort julepynten?

Vanligvis 1. januar, men siden vi er hjemme og har permisjon begge to nå og deler av desember ble tilbrakt på sykehus, så lar vi det være oppe til helgen :) Til mandag begynner hverdagen igjen, så greit å få det bort før det!
 
Det ble pakket ned i dag, så starter vi morgendagen med jobb med et friskt mot :)
 
Idag :D eller, begynte igår.
 
20. dag jul sånn ca, er glad i en lang og god julehøytid, selv om det er vanskelig å holde på det da samfunnet stadig korter inn julen... Jeg pynter ikke før 22. eller 23. des da, liker ikke at handelsstanden osv har flyttet julen til starten av des..
 
Egentlig tenker jeg 13.dag jul :)
Det er min plan også. Og passer så fint med at det er en lørdag i år. Jeg jobber nemlig mye overtid fra nå til vinterferien så jeg har ikke egentlig tid 13. Dag jul når det er en torsdag og j er f. Eks ikke er hjemme før 22 kanskje.
 
Tar det til helga tenker jeg.

Mulig jeg tar litt utover neste uke hvis vi ikke får tatt alt til helga
 
I går. Begynte med nissene, men plutselig hadde jeg ryddet av halve juletreet også:p Så da tok jeg resten av pynten når jeg først var i gang. Giret på å starte et nytt år! :D
 
Jeg gjorde det igår. Hvis ikke hadde jeg ikke hatt tid før til helga, og siden jeg likevel skulle vaske huset var det deilig å få det gjort. Pleier å rydde vekk jula ganske raskt etter nyttårsaften.
 
Det blir til helgen
 
Det blir som regel tatt første helga etter nyttårsaften :) Men jeg kjenner jeg er litt klar for å få det bort nå.
 
Alt pakkes ned til helgen.
 
Back
Topp