Når tar dere bort julepynten?

Vi tar den nok ned i slutten av uka. Skulle gjort det før, men reiser bort for innsett nå i morgen, så rekker ikke før. Synes det er godt å få den ut nå som julen er over :)
 
Tror ikke det blir så mange dager til.. kanskje nærmere helga..
 
13. Dag jul.
Eller egebelig pragmatisk nok helga mellom 13. Og 20. Dag jul om det passer seg sånn. Det blir altså nå til helgen.

13. Dag jul er jo nå på lørdag.
 
Vanligvis 1.januar, men er så sliten idag, så blir i morgen:)
 
Fjerna treet 30.12, resten går snart
Men synes det er koselig å ha lys-pynten litt til nå som det er så mørkt ute
 
Tok ut treet igår, drysset så veldig. Så nå skal vi kikke etter tilbud på falskt juletre (trodde aldri jeg skulle si det).
Stjernene er enda i vinduene :happy:
 
Egentlig 13. dag jul. Fjernet nisser, adventsstjerne og adventsstaker tidligere i dag. De røde gardinene, den røde bordløperen og juletreet tas en dag senere denne uka. Får se når det passer seg :p
 
Last edited:
Jeg pleier å vente til 13 dag jul. Så det blir i løpet av helgen.
Synes det er så koslig med julepynten. Så vil ha det oppe så lenge som mulig. Pleier å pynte til jul lillejulaften. I adventen har vi lilla pynt.
 
I kveld. Hadde jeg vært hjemme i helga som var så hadde jeg rydda vekk julepynten da. For meg er jula over etter 2. juledag.
 
Når jula er over.
 
Jeg begynte litt i dag. Tar litt og litt, så er vel alt borte i løpet av uka! :)
 
Treet går 13. dag jul, resten går 20. dag jul
 
Treet er allerede nede, resten blir nok tatt på torsdag eller fredag :)
 
Skal se om jeg får tatt litt de neste dagene så vi er ferdige til helgen. Men lar nok utelysene være der en stund til. Er jo bare lys, men koselig.
 
Hadde jeg orket hadde alt vært borte i dag. Men siden frøkna ikke har vært i form og har slitt meg ut sp blir det så snart jeg gidder:)
 
Juletreet måtte bort for noen dager siden (ble lei av å plukke opp kuler etter kattungen som klatret til topps) i dag tok jeg bort nisser, adventsstake og stjerna, annen lyspynt og blomster står litt til.
 
Varierer litt fra år til år, men denne gangen skal vi pakke bort alt i morgen :)
 
Back
Topp