når synes dere det er 'greit' at fødselen kan starte?

18 dager før tidlig sist, og ønsker gjerne det skjer rundt samme tiden denne gang. Gjerne enda litt før :)
 
Etter 37+0 er det fritt fram [emoji7] to uker til!
 
Fra uke 38 kan hu bare kommexsmile9 har fødd 4, å 5 dager før tiligare å ei til termin så blir spennande. Er uke 33 nå. Så uansitt ikke mangen ukene igjen
 
Jeg har prøvd ALT siden uke 37, men hun lar fortsatt vente på seg. Har kun resultert i maserier og sendt oss på sykehuset hvor vi og jm trodde fødsel var i gang, til å bli rundlurt å sendt hjem... sukk... blir nok overtid på denne også.
Første kom en uke før, andre en uke etter.. håper bare ikke siste nå venter så fryktelig mye lengre [emoji120]
 
Jeg er 37+2, så forsåvidt innafor om mini vil komme nå, men best om den venter til neste uke når jeg er 38+0. Jeg er veldig sliten og lei, så håper på neste uke.
 
Jeg har prøvd ALT siden uke 37, men hun lar fortsatt vente på seg. Har kun resultert i maserier og sendt oss på sykehuset hvor vi og jm trodde fødsel var i gang, til å bli rundlurt å sendt hjem... sukk... blir nok overtid på denne også.
Første kom en uke før, andre en uke etter.. håper bare ikke siste nå venter så fryktelig mye lengre [emoji120]
De sier at nr 3 er en luring ;)
 
Jeg er 37+2, så forsåvidt innafor om mini vil komme nå, men best om den venter til neste uke når jeg er 38+0. Jeg er veldig sliten og lei, så håper på neste uke.
forstår den. jeg er 38+0 idag; så håper det skjer noe snart :)
 
Krysser fingrene for at vi begge får møte våre små snart [emoji4] Lykke til [emoji173]
 
Når som helst må hun komme nå som min mor og svigermor er her fram til fødsel :) de skal passe på våre tre barn [emoji7]
 
39+4 i dag. Så lenge alt er bra med henne inni magen, kan hun bare være der inne. I mellomtiden slapper mamma godt av med en varm kopp te (som kan bli en utfordring snart) og fokuserer på mine egne gleder :D
 
Back
Topp