når synes dere det er 'greit' at fødselen kan starte?

nøffenaff

Forelsket i forumet
nå tenker jeg i forhold til at jo lengre barnet får være i magen jo bedre er det.
jeg er selv i uke 34+5 og begynner å bli "dritt lei". :-(
er andregangs og med min første kom han 14-dager før. synes den siste tiden her nå er seig og tanken på at det er 40 dager igjen til termin gjør meg sprø...
kommer til å gjøre det jeg kan av "kjerringråd" for at denne fødselen skal starte når tiden er inne...
 
Jeg er 37 uker i dag, og nå er det helt greit om hun kommer :) På nyttårsaften hvor jeg hadde mye kynnere og murringer var jeg ikke helt klar kjente jeg ;)
 
Etter uke 37 er det helt greit[emoji4]
 
Enig med at etter uke 37 er det helt greit at hun kommer... og gjerne ikke lenge etter termin heller ;)
 
Er lei her og, men håper hun kommer til termin 37-40! Håper jeg slepper overtid!
 
Her kan han godt komme etter 38 uker en gang. Da får jeg litt permisjonstid først, og litt siste tid til å "kvinne meg opp" psykisk til å bli mor ;)
 
Er 36 uker på lørdag og er så dritt lei ar jeg nesten begynner å grine. For min del kan han bare komme nå. Selv om det beste for babyen er å komme etter uke 37.
Min Nr 2 kom 3 uker før tiden og det var helt amazing.
Håper det snart skjer noe.
 
Er 36 uker på lørdag og er så dritt lei ar jeg nesten begynner å grine. For min del kan han bare komme nå. Selv om det beste for babyen er å komme etter uke 37.
Min Nr 2 kom 3 uker før tiden og det var helt amazing.
Håper det snart skjer noe.
ja jeg er 35 fullgådde på fredag og går inn i uke 36, er veldig lei selv så skjønner deg godt. har vært mye plaget med forskjellig så dette svangerskapet har ikke vært en dans på roser. jeg har vært 100% sykemeldt siden oktober :-( krysser fingrene for at tiden frem mpt fødsel går fort for oss begge :-D
 
Jeg tenker at hvis han kan komme i uke 38 eller 39 så er jeg veldig fornøyd. Storesøster kom 9 dager før termin. Tror ventetida blir veldig lang hvis jeg går på overtid.
 
Etter 37+0 kan han gjerne komme for min del [emoji178] begynner egentlig å bli litt lei nå, selv om jeg «bare» er 32+6. Storesøster kom 10 dager før tida, og jeg håper virkelig han her ikke har tenkt å bli inne på overtid. Ikke motivert for det kjenner jeg [emoji85]
 
I uke 37/38 er det heilt supert om vesla har tenkt å melde sin ankomst. Sist gang gjekk eg max dager på overtid og håper eg slepp det denne gangen.
Men med så mange i uke 37 no er det vel på tide og få ein fødeliste-oversikt? :)
 
Av diverse grunner blir det trolig igangsettelse i uke 38 denne gangen :) Håper ikke han kommer før den tid, selv om jeg mildt sagt er sliten og drittlei. Tenker i utgangspunktet at de små har veldig godt av å være inne i magehuset så tett opp mot termin som mulig, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og bite tenna sammen så godt man kan! Min første kom 11 dager på overtid, og det håper jeg at jeg slipper nå - selv om fordelen var at han var veldig våken og klar for å møte verden etter god tid i magen :)
 
Holde seg inne til termin [emoji173]️ikke klar for fødsel og smerter enda [emoji173]️
 
Lei av et langt og tungt svangerskap, men samtidlig ikke klar for at han skal komme enda:p Har endel som gjenstår å få klart først;) uke 38 er fint:p 35+1 i dag. Storesøster kom 9 dager før tiden.
 
Sist fikk jeg 2 uker før termin, så begynner nok å vente rundt uke 38[emoji5]
 
Er 37+0 på lørdag og fom da er hun hjertelig velkommen :)
 
Back
Topp