Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: overasket
Jeg måtte kjøpe nye BHer for 2 måneder siden[&:] håper de holder frem til fødselen[8D] Når det gjelder amme BH har jeg jo ingen erfaring, men så vidt jeg har forstått endrer puppene seg fram til en stund etter fødselen (noe med at melkemengde skal stabiliseres[8D]) så kanskje en ide å ikke kjøpe for mange amme BHer før det, men som sagt ingen egen erfaring[8D]
ORIGINAL: *SommerMamma*
når begynner de lurer jeg på![:)][&o][8|]
ORIGINAL: M2TC
ORIGINAL: Camilla_81
Du bør ikke kjøpe deg noen ammebh før gullet ditt er ute og melka ha komt! eller kjøp deg eventuellt en nærmere termin og en størrelse større enn det du bruker da.. skal love deg at de vokser helt sinnsykt når melken kommer! trodde ikke det var mulig å få så sprekkferdige pupper som jeg hadde forrige gang, var helt sykt! gubben ble skremt [:D]
Enig - kjenner meg igjen her... Men de krymper fort igjen også, allerede mens du ammer, så det kan være greit å ha flere forskjellige størrelser. Hvis du er redd det blir dyrt - har du noen du kan arve fra?