Når stopper puppene å vokse?

cayia

Glad i forumet
Når har puppene nådd "maks" størrelse - når kan man regne med at de slutter å vokse??
Tenker på om man skal kjøpe type amme BH eller nye BH om man kan gjøre det nå, eller om sjansene  er store for at de også blir for små innen kort tid??

Jeg måtte kjøpe nye BHer for 2 måneder siden[&:] håper de holder frem til fødselen[8D] Når det gjelder amme BH har jeg jo ingen erfaring, men så vidt jeg har forstått endrer puppene seg fram til en stund etter fødselen (noe med at melkemengde skal stabiliseres[8D]) så kanskje en ide å ikke kjøpe for mange amme BHer før det, men som sagt ingen egen erfaring[8D]

ORIGINAL: overasket

Jeg måtte kjøpe nye BHer for 2 måneder siden[&:] håper de holder frem til fødselen[8D] Når det gjelder amme BH har jeg jo ingen erfaring, men så vidt jeg har forstått endrer puppene seg fram til en stund etter fødselen (noe med at melkemengde skal stabiliseres[8D]) så kanskje en ide å ikke kjøpe for mange amme BHer før det, men som sagt ingen egen erfaring[8D]

Jeg var så heldig å få et par BH´er av min søster som var blitt for små til henne. (Hennes ble ikke så mye mindre etter hennes førstefødte hehe..) De har jeg tatt vare på og endelig passer de, så jeg har noen å bruke som er så ogs i nye..
Da venter jeg litt med amme BH, for å se det en.

Men må si at jeg er såre fornøyd med den størrelsen jeg har nå. Har gått fra en medium B til en stor C.. [:D][:D] 

når begynner de lurer jeg på![:)][&o][8|]

Du bør ikke kjøpe deg noen ammebh før gullet ditt er ute og melka ha komt! eller kjøp deg eventuellt en nærmere termin og en størrelse større enn det du bruker da.. skal love deg at de vokser helt sinnsykt når melken kommer! trodde ikke det var mulig å få så sprekkferdige pupper som jeg hadde forrige gang, var helt sykt! gubben ble skremt [:D]

ORIGINAL: *SommerMamma*

Signerer denne [:)]

Godt spørsmål...[:D]Synes òg at dem godt kunne stanse å vokse men vet jo at dem blir enda større når melken kommer på plass. Skal heller ikke kjøpe ammebh før den lille har kommet. Man vet jo aldri når dem når endstørrelsen...[8|]

De vokser en del etter fødselen også[&:]. Først da melken kommer skikkelig. Jeg vokste en BH størrelse på 3 dager etter fødsel

Jeg ser ingen ende på hvor digre puppene mine kan bli.. Sluttet med BH for 3 uker siden.
Siden jul har jeg vel kjøpt 7-8 BH'er og fikk nok da sømmene på E-cup lagde dype røde merker i brystet.
Så nå har jeg kjøpt de største toppene jeg kunne finne på sparkjøp og det er ganske så behaglig..

kan jo alltids kjøpe nå, men anbefaller egentlig å vente eller kjøpe litt større en, siden de vokser jo etter fødsel pga melk å sånn.
jeg kjøpte en større bh i forrige bh og den passa ganske så bra etter fødsel.

enig....lurer på det samme!????

ORIGINAL: *SommerMamma*

jeg håper mine bare lar være med å vokse jeg... jeg brukte str. E-F før jeg ble gravid.... det finnes ingen bher i hele denne byen som passer lenger.... bruker de gamle enda, men puppene har en tendens til å "ramle ut" og tyte over kanten... måtte på H&M å kjøpe sånn forlenger til rundt, og det hjalp litt, så nå klemmer de ikke så sinsykt... men har merker etter sømmene, og bruker ikke bh hjemme lenger.....

jeg brukte også e-f før jeg ble gravid....så jeg har litt problemer jeg også..tyter litt over kanten [&:] har kjøpt noen billige uten spiler fra ellos for da er det ikke så ubehaglig at de er litt små. men hva gjør jeg så om de eksploderer i størrelse etter fødselen? [:-] tror de hadde noen ganske store på lindex om jeg ikke husker feil. fant forresten denne nettsiden som hadde endel fint mamma undertøy [;)] om man i det hele tatt rekker å få vist det frem til sin kjære da!!! det er vel heller tvilsomt

http://www.mammatrend.no/

jeg har vært inne på den siden, og fant et kjeeeeempefint sett... men da jeg gikk inn på siden til de som lager de, såfant jeg ut at jeg skulle hatt I i den bhn der[:'(]
hater å kikke etter undertøy, så har slutta med det... begynner med sportsbh nå jeg... litt mer behaglig[;)]

ORIGINAL: M2TC

ORIGINAL: Camilla_81

Du bør ikke kjøpe deg noen ammebh før gullet ditt er ute og melka ha komt! eller kjøp deg eventuellt en nærmere termin og en størrelse større enn det du bruker da.. skal love deg at de vokser helt sinnsykt når melken kommer! trodde ikke det var mulig å få så sprekkferdige pupper som jeg hadde forrige gang, var helt sykt! gubben ble skremt [:D]

Enig - kjenner meg igjen her...  Men de krymper fort igjen også, allerede mens du ammer, så det kan være greit å ha flere forskjellige størrelser.  Hvis du er redd det blir dyrt - har du noen du kan arve fra?

ja, de krymper som regel etter at amminga har stabilisert seg litt.. men er iallefall dumt og kjøpe noe som er for lite, er veldig greit med plass til ammeinnlegg oppi bh'en [:)]

Jøss, er jo flere av dere som er riktig barmfarge fra før da [:D]
Jeg synes at min normale B-cup har vært litt stusselig.. Så denne stooore C-cupen er helt perfekt hehehe.
Men ser ut til at jeg kan vente litt etter hav jeg leser her. DA venter jeg til etter fødsel med å kjøpe amme-BH´er [:D]

Synes det er ganske deilig uten BH nå også, dess ser jo puppene smashing ut uten BH [:D][:D] Og da benytter jeg meg av muligheten til å gå litt uten hahahahahaha..
(synd lårene har vokst litt i takt med puppene da hihihihihi... jaja sånn kan det gå hehe)

Lurer og på når de slutter å vokse.... synes de var stor nok fra før av....
men sambo mener jo at de blir bare finere og finere.... får jo ikke ha de i fred...

ORIGINAL: cicci81

Lurer og på når de slutter å vokse.... synes de var stor nok fra før av....
men sambo mener jo at de blir bare finere og finere.... får jo ikke ha de i fred...

hahahaha...  Litt må en regne med [:D][:D]

hei...

sliter veldig med dette med bh størrelser selv.. er barmfager fra før av og kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å dra på bh shopping etter fødselen... Men cubus bestiller faktisk opp ganske store bher til en ganske billig penge. Også kappahl og lindex har store ja:) er orginalt 75 f, lurer på hvordan dette blir....?!

Back
Topp