Når sover de på dagen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jenta mi har nemlig bare en skikkelig dubb på dagen. Da sover hun glatt 3-4 timer og opp mot 5.

Men de andre sov da to ganger om dagen til de begynte i bhg mener jeg å huske?

Hun kan dubbe på puppen utenom, men da våkner hun når jeg reiser på meg så det blir jo ikke noe søvn egentlig om ikke jeg bare sitter der

Min har 3 soveøkter. En er nå en times tid som starter mellom 8-9. Så er det litt våkentid og så kommer en ny soveøkt sånn rundt tolv. Den varer i 2-4 timer. Hvis den er kort tar han en dupp mellom 16-17 på en times tid. Så er han våken til han legger seg for natten.

Mi sover ofte ser jeg. Har fortsatt 3 dupper stort sett!!men hvis hun sover 2 timer så er jeg meeeget fornøyd for det er sjeldent ;) alt fra 45 min til 1,5 t er normalen

Ho sover en lang dupp på ca 3-4 timer. Den har i det siste vært fra 9-12. Etter det sliter jeg med å få ho til å sove annet enn hvis jeg går med ho i vogna.

Min har bestemt seg for å duppe på dagtid er ikke gøy. Så det er en kamp hver dag. Begynner å prøve så fort jeg ser trøtthetstegn, da jeg vet at når han blir overtrøtt, et han ikke lett og ha med å gjøre. De siste dagene har vært tøffe, det er hyling, vræling, byssing, trille vogn, prøve vippestol, la han sovne på puppen, men så fort han blir tatt fra puppen er vi tilbake til hyling igjen. Mat , dobesøk og alt det der, er en luksusvare om dagen. Puh, svett og sliten mamma :(

Dagen her så langt: Ammet i sengen da hun ville starte dagen 7 (som hun pleier) så sov hun litt til, så vi sto opp ca åtte. hun litt etter meg, og så lå hun under babygymmen litt og så satt hun ved bordet sammen med oss mens vi spiste frokost og så ammet jeg og så nyttet bleie og la henen i vogna. Og lillesøster trillet henne litt frem og tilbake utenfor sånn i ti tiden og hun sover altså enda. Kan sikkert sove en time til eller mer om hun ikke våkner når gutta kommer hjem.

Sove i dag? Å nei da. Den ene dagen hvor jeg hadde trengt at ho sov i tre timer så nekter ho plent. Argh!

Min våknet nå etter tre timer.

Klokka er jo bare ett. Så hun må helt klart sove skikkelig. Ikke bare på puppen, senere i dag. Trilletur sånn om et par timer kanskje?

Det varierer. Hun kan sove opp mot to timer hvis vi triller tur og hun sover godt når vi kommer hjem. Inne sover hun fra 30min til 1t. Har det bare vært korte dupper så sover hun gjerne 4 ggr i løpet av en dag. Ellers 3.

Back
Topp