Når sluttet du å være kvalm i din graviditet?

Eplebit

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Når ca ga kvalmen seg hos deg?
Jeg er i uke 9 i morgen, og får litt angst for at kvalmen dabber av her. Var ikke kvalm en eneste dag med første, men hatt det ganske tøft i denne graviditeten. Så, gi meg deres ca tall, så kanskje ikke jeg er så unormal som jeg frykter. :happy:
 
Uke 22 eller noe, men det er mange som blir bedre rundt 2. trimester starter:) hadde også dager jeg var mindre kvalm og trodde jeg var ferdig med å være det, men den kom tilbake hver gang:p
 
Uke 17, men som nevnt over, ble bedre noen dager, så kom det tilbake igjen over ca 2 uker før det forsvant helt.
 
Begynte å lette ved uke 9, var ganske bra i uke 10, men var fortsatt kvalm innimellom fram til uke 12.
 
Kvalmen var værst mellom uke 6 og 11. Men ikke hver dag var like ille.
 
Fra uke 8 til rundt 20, men aldri oppkast.
 
Begynte å bli mer levelig fra 10 uker ca. Tilbake på jobb fra 12+0, men var fortsatt uvell og Kastet opp etter jobb frem til uke 14 ca.

Fra 18 uker var jeg meg selv igjen hvis jeg ikke ble sliten eller veldig sulten :)
 
Akkurat 9+2 forsvant kvalmen. Etter å ha vært gjennom en MA tidligere steg bekymringene. Men ul 13+1 viste at alt var perfekt :Heartred
Er nå 15+1 og skal på ny tul om et par dager. Klarte ikke vente til oul i januar :smiley-angelic006:smiley-ashamed005
 
Uke 13/14 med første, 10/11 med andre... nå er jeg i uke 26 og er fremdeles kvalm. Klarer meg stort sett uten kvalmestillende nå, men det har ikke gått en hel dag uten kvalme ennå.
 
Var aldri kvalm med nr.1. Kvalm 24/7 igjennom hele svangerskapet med nr.2...
Spent på hvordan det blir denne gangen siden jeg allerede er i ganske uggen form..og er bare 4+2:rolleyes:
 
36+3 og er fortsatt kvalm. Ikke i nærheten så ille som i starten og med noen gode dager. Har hyperemesis.
 
Veldig opp og ned med den kvalmen, er i uke 20+2 nå og har kontroll på den ved hjelp av kvalmestillende
 
Rundt uke 12 begynte det å avta, i uke 14 var den som regel helt borte.
 
Begynte i uke 6 og forsvant ikke før jeg hadde født.
 
Back
Topp