Når sluttet dere å teste?

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Når sluttet dere å teste? Var det nok med bare en test eller testet/tester dere med flere over en liten periode for å se om det utvikler seg? :)

Jeg selv hadde igjen en del g-tester, så jeg tester fortsatt :) liker å se at streken blir sterkere og at det utvikler seg. (Sikkert gal:p) Har nå bare igjen 2 stk. En bt strimmel og en cbd. Den digitale skal jeg vente med til jeg skal få resultatet 3+ på. Da skal jeg si meg fornøyd :p

Haha, jeg har testet en gang :) men fastlegen har testet en gang også :)

Jeg tester hver dag :P
Er nå 4+4 og har vell 3-4 BT igjen og en digital. Tester til jeg er ferdig med disse og til jeg får 3+ på digitalen ;)

Tok to. Først en vanlig også for å finne ca hvor mange uker. Kjenner kroppen så godt at kjenner at jeg er preggis..

Fra 8dpo testet jeg hver dag, til og med dagen etter ikm! Fikk svakt positivt allerede 10 DPO, men fortsatte å teste (gjerne to ganger pr dag) har prøvd så lenge, så var bare så utrolig gøy å se at testene ble sterkere og sterkere! Nesten så jeg ikke kunne tro det var sant...

Har tatt tre. Siste i dag, digital CB som viste 3+ :)

2 :-) Men bare fordi den ene cb digital var kjøpt fra ebay, så måtte forsikre meg med ein norsk test:P

Tok flere billige tester i begynnelsen. Tok siste digitale med ukeindikator forrige uke. ( forventet da 3+) Fikk bare 2-3, men gidder ikke å bruke nesten 200 kr til bare for å se 3 +
Jeg demonterte testen dog... Haha.. Og så at de 3 strekene var nesten like sterke, så regner med at 2 dager etterpå ville jeg hatt 3+.

Puppene er ømme og jeg er gravid frem til noe annet sjer.
No er testinga slutt for meg :)
6+1 i dag.

Er heeeelt fersk her... 8+4 idag. Kan noen forklare meg hvilke tester vi snakker om her? Hvorfor tar dere de?

Har bare tatt graviditetstester.. :)

Er heeeelt fersk her... 8+4 idag. Kan noen forklare meg hvilke tester vi snakker om her? Hvorfor tar dere de?

Har bare tatt graviditetstester.. :)

Er graviditetstester vi snakker om :)
Jeg har ikke klart å slå meg til ro med at jeg er gravid, så jeg har testet flere ganger etter første positive test for å se at testene blir sterkere siden jeg ikke har noen spesielle symptomer på graviditet :p har igjen en digital som jeg skal ta til helgen. Da bør den vise 3+ og da skal jeg si meg fornøyd og ikke teste mer :p

Er graviditetstester vi snakker om :)
Jeg har ikke klart å slå meg til ro med at jeg er gravid, så jeg har testet flere ganger etter første positive test for å se at testene blir sterkere siden jeg ikke har noen spesielle symptomer på graviditet :p har igjen en digital som jeg skal ta til helgen. Da bør den vise 3+ og da skal jeg si meg fornøyd og ikke teste mer :p

Åja :p visste ikke det var vanlig å ta så mange tester. Selv har jeg tatt to og tenker det må være bra. Mensen har heller ikke kommet så da regner jeg med at jeg er gravid :p

Åja :p visste ikke det var vanlig å ta så mange tester. Selv har jeg tatt to og tenker det må være bra. Mensen har heller ikke kommet så da regner jeg med at jeg er gravid :p

Hehe, nei det er nok opp til hver enkelt. Første gang jeg er gravid, så har nok noe med det å gjøre også at jeg har testet så mye :p men er som du sier, siden mensen ikke har kommet så er man vel gravid ;)

Back
Topp