Når sluttet dere å teste?

Åh jeg kjenner meg så igjen! Jeg har tatt 3 tester med noen dagers mellomrom. Den første var svak også hadde jeg litt små blødninger så ble så stressa på at det var gått galt. Måtte se at det økte i styrken på streken for å berolige meg litt.den har blitt sterkere hver gang så nå tørr jeg håpe litt mer på at ting går veien:)

Tok min siste digitale i dag så nå er det helt tomt for tester her. Litt godt :p Skal være 5+0. Og med denne sier jeg meg fornøyd :)

Vedlegg

• 2015-12-24 14.49.13.jpg
    2015-12-24 14.49.13.jpg
    706 KB · Visninger: 16
Tok min siste digitale i dag så nå er det helt tomt for tester her. Litt godt :p Skal være 5+0. Og med denne sier jeg meg fornøyd :)
Jeg er 5+1, men har ikke turt å ta den siste digitale ennå.. Redd for å få 2-3 på den.
Fikk 2-3 på digitalen 4+2. Men må vell snart tørre å ta den siste :)

Jeg er 5+1, men har ikke turt å ta den siste digitale ennå.. Redd for å få 2-3 på den.
Fikk 2-3 på digitalen 4+2. Men må vell snart tørre å ta den siste :)

Ser den! Jeg var redd jeg skulle bare få 2-3 jeg også nå. Men bare å kjøre på, tipper du får 3+ nå ;)

Tok den siste testen 8 dpo, det var digital, var fornøyd med resultatet da :-) Meen hvis jeg hadde hatt mer, hadde jeg fortsettet med det ;-)

Er nå 7+3 Kjøpte en dobbel cb med +- og testet første gang positivt 20/12.
Nå ligger den andre pent i posen. Og jeg kunne ønske at jeg hadde kjøpt dobbel med ukes indikator i stede hahaha
Jaja har fått time til tidlig ul 12/januar så da får jeg vell vite mere nøyaktig termin.

Har ikke tatt noen graviditetstester jeg.. Men har målt temperaturen min i noen sykluser, så er ikke i tvil etter forhøyet temperatur i 28 dager etter eggløsning. 6+0 i dag. Første graviditet :gen014

Jeg har tatt to digitale.. Siste var 13 dpo.. Har egentlig aldri tenkt på å teste om jeg 3+ jeg, men venter nok til jeg skal til legen :)

Har ikke testa etter jeg fikk påvist at jeg var gravid den 15/12. Men så har jeg jo veldig trygt i minne fra juli at jeg mista, og da hadde jeg noen uker før både sett og hørt hjertet slå.. Så her orker jeg ikke bruke tid eller penger på å teste, da det for min del oppleves som falsk trygghet.

Jeg tok en 8 dpo som ble negativ. 11 dpo fikk jeg svaaak positiv, samme 12 dpo, derfor tok jeg en 13 dpo også (juleaften) og denne ble veldig tydelig positiv, så da er jeg fornøyd og har ikke behov for å teste noe mer

Testet 4 ganger den første uken jeg fant ut at jeg var gravid. Men så ble jeg så nysgjerrig på clearblue uke testen så tok en nå i dag tidlig bare for å se. Den sa 3+ så da er det ikke noen grunn til flere tester :)

Testet 4 ganger den første uken jeg fant ut at jeg var gravid. Men så ble jeg så nysgjerrig på clearblue uke testen så tok en nå i dag tidlig bare for å se. Den sa 3+ så da er det ikke noen grunn til flere tester :)

Jeg tok også en i dag som viste at jeg var 3+. Godt å ikke føle behovet for å teste mer:) Hvor langt er du på vei?

jeg testet vel i 4 dager.. første dagen tok jeg 2 stk, andre dagen tok jeg 2 stk (dro på apoteket og kjøpte digital), og en eller to de to påfølgende dagene :p hadde vanskelig for å tro det jeg så :p

Back
Topp