Når slutter dere å teste?

Jeg tok to strimmeltester og en digital, den digitale viste gravid 1-2 og sier meg fornøyd med det [emoji4]

nei :) jeg var super stressa 5+3, men 5+4 viste den endelig 3+. demonter testen og se om strekene er sterke og vent en dag og to til :) mange får ikke 3+ før de er 6+0 :)
Hei, Ok så det er ikkje uvanlig at testen er seint ute med 3+Tok ny test Idag, viste fortsatt 2-3 bestilte time til tul i slutten av uka, bekymringen tok tak når ein har so masse murringer og ubehag, i tillegg til blødning på lørdag som var..

Tok begge cb testene jeg hadde liggende og når de begge var positive så var jeg ganske fornøyd:Heartpink beholdt begge testene å måtte sjekke de flere ganger for dag i starten bare for å være «sikker» på at det faktisk var sant at den viste positiv:)

Må si jeg blir imponert over dere som klarer å stoppe etter et par tester!! Jeg tok 3 stk for å teste ut hcg-sprøyte, og etter det har jeg tatt 32 stk[emoji23][emoji23] alle positive[emoji23][emoji23] nå er det midlertidig stopp en uke, da skal jeg sjekke om jeg får 3+ på digital! *testetøs deluxe*

Da har jeg fått 3+ på min første digitale som også er tatt på kvelden, så jeg sier meg fornøyd :smiley-bounce022

Jeg tok en digital i dag med 2-3 og det får holde. Jeg føler meg ganske gravid og skulle det gå galt får jeg ikke gjort noe fra eller til. Jeg vil heller glede meg enn og ta flere tester og tyde dem [emoji4] de digitale testene koster litt! Lykke til alle sammen [emoji173]

Jeg har aldri tenkt på å teste før jeg leste innleggene her, er visst ‘’vanlig’’ å teste, så jeg tok en CBD på mandag da var jeg 7+0 og fikk 3+ på skjermen :) fortsatt ingen symptomer bortsett fra at jeg ser ut som jeg er 9mnd på vei om kvelden :)

Back
Topp