Når slutter dere å teste?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Etter å ha fått positive tester og ser at dem stiger, når slutter dere å ta da? :-)
Tar dere mange eller stopper dere med en gang dere har fått positiv?

Jeg ser at mine har steget og testet ikke i dag men har tatt blodprøve hos legen og vil se om Hcg stiger der. Om det gjør det så kommer jeg til å prøve å slå meg til ro med det, men jeg har noen ekstra tester liggende som jeg tror jeg må svi av etterhvert [emoji12][emoji12]

Jeg fikk 1-2 på digital på lørdag. Skal teste med digital så jeg får 2-3 og 3+ kjenner jeg meg selv rett.
Blir sikkert og se litt stigning på vanlige tester også.
Men må jo slå meg til ro snart :)

Jeg har fått 1-2 på digital. Og 2-3 uker på digital.
Tenkte ta en digital til om en ukes tid. Viser den 3+ er jeg ferdig med å teste.

Tok 1 i dag fordi jeg skulle bestille legetime. Blir en digital i morgen fordi det er offisiell testedag hvor jeg blir kontaktet av fertilitetsklinikken:-) etter det kan jeg sikkert slutte å teste :-p

Jeg har bare testet med strek tester og er tom. Så har bestilt to digitale med ukesindikator♡ må få 3+[emoji23]

Testet for første gang i dag, og fikk 2-3 uker på Cb Digital. Tenker å teste igjen om litt over en uke og håpe på 3+.

Jeg mistet i høst, da fikk jeg 1-2 uker når jeg var 4+0, og når jeg testet en uke senere viste den fortsatt 1-2 uker..
Forsto da at HCG ikke steg lenger, og noen dager etter endte det i SA.

Fikk 1-2 på lørdag på digital. I sommer, da jeg hadde en sa, fikk jeg 2-3 to dager før jeg mistet. Nå vil jeg se 3+ før jeg gir meg.

Har tatt blodprøve grunnet blødninger, og har testet for å se stigning. Når/hvis ny blodprøve viser stigning, legger jeg bort testingen for en stund.

72d791a55ed726bfff8ce394caf8ac96.jpg

Testet i morgest også jeg [emoji85] Klarer ikke å tro det!!

Slutter nok ikke å teste før jeg får 3 + på testen [emoji85] har hatt økning frem til nå [emoji7][emoji173]️

936c2b5c52b4a244df78a78771e3a807.heic

f3de112e192c91f34ba1ecc8e6153e8e.heic

Jeg håper på få 3+ på digital testen neste uke etter å ha fått 2-3 i går. Og da er det vel greit å gi seg med testene tror jeg :)

Vedlegg

• C9C7CE3C-170F-413D-8218-C5647F76446B.jpeg
    C9C7CE3C-170F-413D-8218-C5647F76446B.jpeg
    479,8 KB · Visninger: 87
Tok siste strimmeltest i pakken idag :nailbiting: Også fikk jeg 2-3 på digital igår :Heartred Kan nok hende jeg kjøper 2pk med stavtester for å se økning frem mot neste uke.
Ny digital og forhåpentligvis 3+ på tirsdag/onsdag. Og DA gir jeg meg med testingen :D

Jeg har en digital som ligger å venter på meg,vet ikke helt om jeg skal ta den imorgen eller lørdag... Også har jeg vel en 4-5 strips igjen... må bruke dem opp for jeg har ikke tenkt å bli gravid igjen etter denne :) Og jeg klarer ikke helt tro på det enda.. må teste litt til... haha !!

Jeg mistenker at jeg kommer til å teste tiø ungen er ute! Haha :-p nei. Nå er det en digital igjen. Da bør jeg klare å stoppe. Håper jeg :-p

Hadde 1 test liggende, og tok den i kveld [emoji4] Det er godt å se stigning, og nå sier jeg meg fornøyd [emoji7] IMG_1315.JPG

Back
Topp