Når slutter dere å kjøre bil?

Hovedgrunnen til at jeg kjører mindre nå, er først og fremst stor mage og korte ben. :) Takk og lov for automatgear og cruisecontrol!! Så lenge jeg rekker frem til bremsen er det greit. ;)
 
Slutter ikke med det ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har aldri hørt om noen som slutter helt å kjøre bil!? Jeg kjører mindre enn før, men det er pga vondt i bekken,..men må jo som andre her sier både hente ungene i bhg og kjøre til jordmor/lege etc.
 
Jeg sliter med å nå pedalene, el å få klutsjen helt inn når jeg girer osv. Derfor kjører jeg mindre, men kjører så lenge jeg kan! Har stor mage og korte ben :) Det er hvertfall veldig kjedelig å være avhengig av andre for å komme no sted!
 
Har aldri hørt om noen som slutter helt å kjøre bil!? Jeg kjører mindre enn før, men det er pga vondt i bekken,..men må jo som andre her sier både hente ungene i bhg og kjøre til jordmor/lege etc.
Å, jeg skulle gjerne kjørt bil til jordmor, er et ork å gå! Men sånn er det nå en gang når man ikke har lappen da. Er ikke så langt egentlig, bare føles sånn når man går som en gås:p
Neste kontroll skal sambo være med på, så da slipper jeg å gå. Jippi!
 
Å, jeg skulle gjerne kjørt bil til jordmor, er et ork å gå! Men sånn er det nå en gang når man ikke har lappen da. Er ikke så langt egentlig, bare føles sånn når man går som en gås:p
Neste kontroll skal sambo være med på, så da slipper jeg å gå. Jippi!

Hehe ja, alt føles langt med "gåsegangen" eller pingvin som døtrene mine kaller meg for ;) du har lov å synes det er et ork! Så kjekt at sambo skal være med på kontroll! :)
 
Back
Topp