Når slutter dere å kjøre bil?

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Sånn før fødselen, tenker jeg? Leste her inne at noen har sluttet med det... Tenkte ikke at det kunne være farlig..
 
Det kommer jeg ikke til å slutte med hvertfall.. Er alt for avhengig av bilen! :p
 
Jeg hadde en periode her nå at jeg ikke kjørt bil på tre uker, grunnen var at det snødde og dårlig brøytet på veien og jeg er livredd for å kjøre ut. Men jeg må kjøre bil til og fra bhg med guttungen.
 
Det slutter jeg ikke med. Kan ikke se hvorfor man skulle slutte med det.... Annet enn at man ikke når frem til rattet selvsagt;)

Tenker at jeg nok helt fint kunne kjørt til sykehuset selv med de riene jeg hadde på starten sist. Har bare 5 min til sykehuset.
 
Last edited:
Ble satt i gang med forrige, fikk først en modningspille og etterhvert begynte de første riene. DA kom jeg på at jeg måtte hjem og mate katta, fikk faktisk lov til å kjøre hjem. Riene var selvfølgelig ikke spesielt sterke, mere murringer. Bor ikke så langt unna da, men likevel. Ingen grunn til å slutte å kjøre vel! :)
 
Hvorfor skal vi slutte å kjøre bil? I tilfelle vannet går i bilen?
 
Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Begynner riktignok å bli lit pes å komme seg inn og ut, samt at jeg ikke sitter så godt. Men bruker gravidbelte og orker ikke å kjøre noe særlig langt før det blir ubehagelig. Kan jo ikke gro helt fast her hjemme, da blir jeg jeg sprø:)
 
Nei det slutter jeg ikke med. Må jo fortsatt fungere i hverdagen, må jo hente i bhg og handle osv. Verden stopper jo ikke opp selv om jeg er gravid.
 
Jeg er heldig og har stort sett sjåfør, men må jeg kjøre selv, så gjør jeg det frem til reine tar meg. ;)
 
Godt det er fornuftige damer her inne på Mars;). Det er ikke alltid like greit å vite hva man skal høre på av alle råd som florerer der ute. Plutselig oppdager man at man har gjort noe som er helt innlysende feil. Da fortsetter jeg å kjøre bil med god samvittighet. Må jo komme meg ut i blant:)
 
Jeg kjørte deler av veien til sykehuset selv med rier med førstemann :p Her slutter jeg ikke å kjøre, må jo kjøre ungene i bhg når mannen jobber, og komme meg til jordmor etc. Vi må kjøre 20 minutter til alt vi skal, så hadde jeg skulle slutte å kjøre hadde vi ikke fått gjort stort.
 
Kan jo ikke slutte med det... Det er jo bare å stoppe om noe skulle skje? Men ser neppe at jeg kjører selv til føden, da det et over 1/2times bilkjøring :)
 
Har ikke tenkt tanken på det engang! Oliver må jo i barnehagen, og jeg kan ikke gå så langt! :) Men jeg har ikke noe problemer med å kjøre heller, ingen mage i veien her ;)
 
Tipper folk slutter å kjøre fordi magen er i veien og det føles ubehagelig. Har ikke lappen jeg, så det har ikke noe å si for meg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp