Når slutter barnet med body?

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Ja, når gikk dere over til tskjorte/genser fremfor body?

Jeg ser at flere butikker ikke har str 92 i body, trodde kanskje det var vanlig å bruke frem til 2 år, eller? :pompus:
 
Brukte body lite i grunn , er ikke glad i body
Men det finnes masse bodyer i 98 også
 
Brukte body lite i grunn , er ikke glad i body
Men det finnes masse bodyer i 98 også

Hva brukte du fra 0-6 mnd?
Ser bare kappahl og lindex stopper på 86, mens hm har i 92 også.
 
Mange merker har bodyer i 104 til og med :) vi sluttet ved 1,5-2 år.
 
Har kjøpt litt i 92 på salget nå og sett at det finnes bra med større str også. Jeg liker body og kommer til å fortsette en stund enda :)
 
Her begynte jeg gradvis å gå over til genser når de begynte å gå. Lillesøster på snart 1,5 har 50/50 gensere og bodyer. Bruker bodyer når det er kaldt fordi jeg synes det luner mer, det er også enklere når man skal ha på dress.
 
NameIt har en del store bodyer. Jeg har sett bodyer i str 98 noen steder, husker ikke om det var NameIt.

Sluttet gradvis med bodyer da hun var 2 år. Mest fordi jeg tenkte det ville være lettere med topp om hun skulle pottetrenes. Så jeg kjøpte ikke flere nye bodyer etterhvert som hun vokste. (Men hun fortsatte med bleie til hun var over 3, hun var ikke interessert å slutte før)
 
Får lete litt etter bodyer i str 92 :) . Samtidig, til sommeren er det jo like greit med t-skjorte eller genser, også får det heller blir 2delt ullsett fra høsten. Han er straks ett år, men vokser snart ut av 86.
 
Digresjon: visste dere at et forslag til språkrådet for et norsk ord for body er trusebluse?:joyful: jeg synes allerede det ordet er herlig!

(Klarte ikke la vær med å dele:hilarious:)
 
Har begge deler i str 80 (som forhåpentligvis passer sommeren/tidlig høst), men i 86 som blir neste vinter har vi bare body. 92 igjen blir kanskje en blanding.
 
Min har vel body i 98/104, men lite body nå som han stort sett bare har bleie på ved soving. Men nekter han ikke body her hjemme om han vil gå med (har bare ullbodyer igjen nå), men han trengte noe til å holde bleia oppe ellers sklei de ned haha han er 3,5 år.
 
Får bodyer i 104. Mener vi slutta da han hadde vokst ut av 86. Eller så var det 92.
 
Har slutta med body når de slutter med bleie/ går over til kun trusebleie :)
Hatt barn som har brukt body tom 104 :)
 
Bruker litt body enda. Har i str 98.. men kjøper nok ikke inn fler nå.. Synes det er greit for å holde bleiene bedre på plass (han kan finne på å ta de av) og sånn at det ikke blir glippe i ryggen når det er så kaldt.. men vi bruker det ikke hele tiden lenger.. :) og det gikk mye i t-skjorte i sommer.. (han er litt over 2 nå)
 
Back
Topp