Når skal dere til UL?

Vi skal i uke 11. Vil vite om alt er bra, og om det evt er flere enn ett foster.
 
Jeg vil også en tur på UL i uke 12-13-14 kanskje :) synes det er lenge å vente til uke 20
 
Vi skal på UL ved 12 uker for å se at alt står bra til inni der :)
 
Jeg skal 6 august. Er da 7+3. Det er en del av IVF-pakka. Gleder meg skikkelig!! Aner ikke når OUL blir etter det :rolleyes:
 
Skal på ul på nyttårsaften. Er da ca 9+3, hadde håpet å få før pga at jeg hadde en BO i august.. Men det fikk jeg altså ikke. Vil bare med sikkerhet bite at det ikke er en ny BO ellers hadde jeg nok ikke tatt tidlig ul denne gangen.
 
Vi får ultralyd allerede i uke 9 tror jeg.. Blir fulgt opp tett på sykehuset, fordi jeg fallerer i katogorien "riskosvangerskap".. Så det blir vel UL et par ganger før OUL. Håper alt går fint!
 
skal på lillejulafta. ca 8+6

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg var til UL i dag! 8+0

Så ikke så mye som lignet på et menneske, men gynekologen kunne se at hjerte slo og hadde fire kamre, at hjerneanlegget var slik som det skulle, at navlestrengen hadde 3 blodkar osv.

Vi hadde i utganspunktet UL nå for å være litt mer sikre før vi fortalte det til familie i julen, men de fleste vet det allerede :p
 
Jeg hadde en nå på fredag, også skal jeg ha neste 8. januar. Hadde ca 16 stk forrige gang. har risikosvangerskap, så de følger med. Ganske betryggende, pluss at det er stas å se spira :)
 
Vi skal i 9+3. Bare fordi jeg har lyst :D Var på samme dag sist, derfor den dagen..:)
 
Uke 7 pga IVF
 
Back
Topp