Når skal dere til UL?

Mom2be

Betatt av forumet
Leser at mange her tar tidlig ultralyd. Men er det noen som venter til ordinær ultralyd eller ikke skal ha ultralyd før uke 11-12?

Jeg skal ha ul i uke 11, syntes det er lenge å vente helt til oul i uke 17-18:p
 
Jeg venter til OUL :) skl kanskje få en innvendig UL i uke 11 hos fastlegen min, pga SA tidligere så jeg får se ett hjerte :) men får se hvor mye jeg trenger det. Har god tro på at alt er i orden med spiren min <3

Er uke 8+1 idag :)
 
Jeg venter nok til oul :)
Samboeren vil helst ha tidlig, for han vil vite at alt er i orden, men jeg klarer ikke å ta et vanskelig velg om det skal vise seg å vær noe galt, så derfor venter jeg til oul. Trur heller ikke det er noe galt bare så det er sakt :)
 
Morsomt at du skulle nettopp denne datoen kjære deg, da har nemlig jeg og time til UL :D er så stas å se <3
Ååååh,så koselig at vi ska samtidig :) Æ gler mæ sååååå masse t å få sjå lille babyn i magen <3
 
Jeg var på en i forigårs! Måtte finne ut om jeg var i 5 eller 9 uke! Viste seg å være i 5, så fikk en ny time etter nyttår så jeg kan få høre hjertet slå <3
 
Jeg skulle i uke 12, men hos legen i dag anbefalte hun at jeg dro i starten av januar, siden jeg i følge mens termin er i uke 9 nå.. (Mener selv jeg er 6 +1). Så da blir det ultralyd i uke 9 (12). :)
 
Venter til oul, gjorde det sist, og kommer til å gjøre det samme nå jeg er ikke i noen risikogruppe, har ikke hatt noen sa el...så da går jeg ut ifra at alt er fint er mest spent på å vite kjønn!!
 
Jeg er i risiko grupp så vi får UL 8. januar, ca uke 7, og uke 10-12 en gang.
Etter det håper jeg det bare blir OUL.


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var på ul for 2 dager siden,var da uke 7+5.. Har hatt ICSI ¨å da vil de ha tidlig ul... A der va jammen to bankende hjerter å d va herlig å høre hjerte lyden t begge to :love7 så nå er d ul hver 3 uke fram t oul i alle fall....:thumright
 
Jeg var på en ul i uke 5 pga blødning og skal ha en kontroll i uke 8. Med mindre noe er galt blir det ikke noe mer før ordinær ul.
 
Jeg skal på ul 2.jan uke 7, men det er rett å slett bare fordi jeg er så vanvittig nyskerrig på om det er 1 eller 2 stk!
 
Skal til ul i uke 12 pga epilepsi, men håper på en til om ikke så lenge pga to ma:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skal i uke 10 :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Vi skal 14 januar :) er da 11 uker. Spurte om tidligere for å se om det er et hjerte som slår, og vi er blitt lovet tett oppfølging. Men må vente heeelt til 14 januar :p håper på UL annenhver uke etter dette :)
 
Back
Topp