Når skal dere si det til familie og venner?

Egentlig så hadde vi tenkt til å si det i bryllupet som er den 28.4, men veldig usikker på om jeg klarer å holde meg til det :D
 
Sist så måtte jeg si det ved uke 10. Da klarte jeg ikke skjule det lenger [emoji12] fikk raskt en liten kul selvom magen ikke ble så stor til å gå en uker over tiden. Men hadde vært gøy å slippe nyheten 17 mai, da er jeg 12+0.
 
vi har fortalt det til næraste familie allerede, for vil ikkje risikere å stå i det aleine ein gong til om vi mista denne også (samoboer jobba offshore og var ute sist SA).
er godt å vite at ein har støtte i ryggen uansett kva veg det går, sjøl om eg berre er 5+0 :)
 
Sagt til noen av søstrene mine og noen venninner at vi skal begynne å prøve nå, men deler nok ikke nyheten før i uke 12, om jeg klarer å holde meg :happy:
 
Ingen får vite noe som helst før etter vi har vært på ferie den 28mai til 4 juni. [emoji850][emoji851]
 
Siden vi har holdt på med prøverør, så har vi fortalt det til 2 gode venniner, og den ene søsteren til sambo og mannen hennes. De vet hva vi har holdt på med og visste når jeg hadde testdag. Vi planlegger å si det til våre foreldre helgen etter TUL :happy: Skal på TUL 17/4 og er da 7+0 :)
 
Har lyst å holde det hemmelig lengst mulig. Kan bli vanskelig da to søstre, mamma og en del kolleger vet om problemet vårt og at vi får hjelp. Det kan fort bli en del spørsmål. Tenker jeg bare sier at vi skal prøve igjen i mai en gang før vi tar sommerferie for å slappe av.
 
Back
Topp