Når skal dere offentliggjøre spiren? :)

Er 6+5 og har fortalt det til min beste venninne, to gode venninner på jobben og min og hans familie. Hadde egentlig tenkt å vente til uke 12, men det er vanskelig å holde det skjult når man er i dårlig form! Kommer ikke til å skrive noe på fb :)
 
Jeg er 8+6 i dag og her vet mine foreldre, søsken og hans foreldre og søsken det allerede. Oldeforeldre får vite det på julaften.
Jeg har ikke fortalt det til noen venner enda. Jeg venter til etter nyttår med å fortelle de. Kommer nok til å skrive noen på Facebook etter oul!
 
Vi fortalte det til de nærmeste da jeg var ca 5 uker, gubben klær i munnen og har sladre til flere, tar det som et tegn på at han gleder seg til å bli pappa igjen! Tenkte å si det på jobb etter jul! Facebook får vente til hvertfall 12 uker er passert! ;)
 
Fortalte det til mamma, pappa, søstera mi og svigers i går, alle ble veldig overraska, men glade, kjempegøy! :) Pappa så ut som en UFO hadde landa i stua, ikke mye som greier å sette ham ut, men der tror jeg han ble tatt skikkelig på senga, haha!
 
Familien min "avslørte" oss her for en ukes tid siden.. :p Så min familie vet det, og svigers fikk vite det i dag! Er 7+1 i dag, så litt tidlig, men men.. er noen venner som vet om det også.. Resten får vite det senere.. :) Blir sikkert noe facebook greier en gang, men ikke før etter oul i såfall :p
 
Den nærmeste familien fikk vite det i går til stor glede og overraskelse. Vennene våre vet det alt, og blir nok annonsert i uke 12 på facebook :)
 
Jeg tror nok jeg er en av dem som sa det tidlig tidlig. Sjefen min på jobb har visst om prosessen i lang tid (IVF) Grunnet litt ubalanse i hormonsystemet og litt kort lunte til tider. Så hun var en av de første som fikk vite det når blodprøven viste gravid :D I påfølgende dager var jeg så oppblåst og trøtt på jobb (jobber på sykehus, på avd med bare kvinnelige ansatte) Så var ikke så enkelt å skjule det. I tillegg er jeg en relativt åpen sjel av meg så gidder ikke lyve, for så komme frem om noen uker for så og si at det stemte nok. Så her vet avdelingen jeg jobber på, mine foreldre, hans foreldre, mine venner og hans venner. Så egentlig hele bøttebaletten. Og tenker som så at går det galt, jaja, så går det galt, da hadde nok folk fått vite/funnet det ut likevel.
 
Jeg tror nok jeg er en av dem som sa det tidlig tidlig. Sjefen min på jobb har visst om prosessen i lang tid (IVF) Grunnet litt ubalanse i hormonsystemet og litt kort lunte til tider. Så hun var en av de første som fikk vite det når blodprøven viste gravid :D I påfølgende dager var jeg så oppblåst og trøtt på jobb (jobber på sykehus, på avd med bare kvinnelige ansatte) Så var ikke så enkelt å skjule det. I tillegg er jeg en relativt åpen sjel av meg så gidder ikke lyve, for så komme frem om noen uker for så og si at det stemte nok. Så her vet avdelingen jeg jobber på, mine foreldre, hans foreldre, mine venner og hans venner. Så egentlig hele bøttebaletten. Og tenker som så at går det galt, jaja, så går det galt, da hadde nok folk fått vite/funnet det ut likevel.
Sorry, men må bare spørre; er du ho samme som Knærten? Jeg bare kjenner henne fra Ivf gruppa, nå er hun gravid men ser ho ikke her inne ;) samme bilde men forskjellig navn: Pinnedyret og Knærten :)
 
Alle veit det. Er 9 veker på vei, og etter fleire veker med sjukmeldinger pga kvalme og en liten mage som fekk alt for mye oppmerksomhet har vi lagt ut en bilde på Facebook med våres sko og en par baby tøfler :)

Våres nærmeste visste det allerede da, var litt vanskelig å holde hemmelig denne gangen.
 
Foreløpig så er det kun svigermor, en venninne, min bestemor, sjefen min og en kollega/venninne, samt samboeren til svigerbroren min som vet det.

Tenker å fortelle det til min pappa, svigerfar og søskene våres i uke 10. Også får barna og resten av familien/venner vite det i uke 12:) facebook får ikke vite det før ultralyd tror jeg:p
 
Er nå 6+3 å har allerede fått stor mage. Så mistenker at mange kommer til å se deg allerede i jula. Dette er mitt tredje svangerskap. Men tanken er å vente med å si d til uti januar da.

Du får skylde på god julemat ;) menn tror på det, damer ikke, men tar hintet og sladrer ikke, hihi!
 
Her skal nærmeste familie få vite. En del vel allerede, men det er enda noen som ikke vet. Merker jeg er mindre ivrig etter å fortelle det denne gangen, har mer ro - samtidig så er det såpass tidlig enda ;) Kommer til å si det som det er om det er nødvendig :)
 
Vi klarer ikke helt bestemme oss.
Foreldrene våres fikk vite det samme uke som positivtest.
Nå er vi 7+5.
De neste som skal gå vite det er kommende tanter, onkler og oldeforeldre. Vi er først ut av søskene våre og noen av de kommende oldeforeldrene har 1-3 oldebarn, så vi er av de første der og ;)

Elles er det jo og nærmeste venner, andre venner og familie eller så må få vite det.

vi skal på innvendig ul 12+4 og lurer på å vente til etter det, men vi får se om de nærmeste får vite det før det:)

Sjefen får vite det neste uke pga fravær men kollegaene må vente. Er spent på hvordan jeg skal fortelle det til elevene mine :)

Vi har bestemt oss om å la vere å publisere noe på Facebook og instagram ettersom at vi heller vil fortelle det selv
 
Vi har så lyst til og rope det ut til hele verden ❤️ men, vi må vente litt!! Er kun 6+2 og skal på ul om 5 dager pga IVF... Og da vi har vært veldig åpne om hva vi driver med, så blir det automatisk mange som lurer på hvordan det går, når neste innsett osv ;) :) men vi har prøvd og holde det litt hemmelig ennå, kun de nærmeste som vet :) føler vi bør vente til uke 12 med og si noe, men da klarer jeg nok ikke særlig lenger ;)
 
Har fortalt det til foreldrene på begge sider, vi var jo sammen i jula og formen min var ikke topp så orket ikke late som. Har og fortalt det til 3 venninner, en kollega og søsteren min. Mannen skal fortelle det til sine søsken nå snart, men vi har fortalt til alle at det er veldig tidlig. De vi har fortalt det til blir det ikke noe problem å fortelle det til hvis det går galt.
 
Back
Topp