Når skal dere fortelle sjefen?..

Spiramin

Forelsket i forumet
jeg fortalte det like greit i dag, orker ikke gå å grue meg til å fortelle:nailbiting:
Men det gikk overraskende bra, hun både lo og gråt gledestårer på en gang:hilarious:
Hadde jeg ikke forventet da dette er min nr 3 og det er kaos på jobben om dagen med lite folk osv:rolleyes:
 
Hvis jeg hadde vært i jobb nå, måtte jeg ha fortalt om det med en gang. Så er litt greit at jeg er hjemme i foreldrepermisjon nå. Da kan jeg nyte det litt for meg selv før alle må få vite om det. :happy:
 
Tror jeg skal vente til uke 12. Sjefen tror nok jeg egentlig er ferdig med barn for har to fra før av, så gruer meg egentlig litt til å fortelle det:rolleyes:
 
Om et par uker hvis jeg får sett liv på tul :happy:
Sjefen fikk vite det i uke 8 sist pga ny jobb, lite folk og veldig mye og gjøre. Nå venter hun nok på at jeg skal komme og fortelle på nytt :p
 
Har bare akkurat takka ja til ny jobb. Og ikke fått avklart ennå med den gamle når jeg kan begynne der:rolleyes:

Så håper det blir rimelig kjapt så jeg rekker å begynne der før det begynner å vises:hungover:

"Hei dere, jeg er hun nye.......som snart blir borte igjen:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:."

Uff..men gruer meg egentlig litt til å si det, selv om det er dumt av meg å tenke slik:banghead:
 
Tja, "sjefen" min er nav, går på aap, så regner med at jeg forteller det på neste møte med saksbehandler i beg. av mars
 
Sa det i dag. Har vært litt kvalm og slapp på jobb for tiden, i tillegg har vi mye tung løfting og intimitet med kunder, dermed fant jeg ut at det var lurt å si fra, så jeg kan få litt avlastning de dagene jeg trenger det. Hun fikk panikk for bemanning men ble kjempeglad på mine vegne ❤️
 
Min sjef vet det allerede fordi jeg har vært endel borte fra jobb i forbindelse med IVF i forkant ;-)
 
Tenker om ikke så lenge, da æ blir å få behov for tilrettelegging. Jobber turnus med delvis ganske lange skift.
 
Jeg fortalte det i går. Er allerede i ganske dårlig form med kvalme og oppkast, så er sjukmeldt. Grudde meg også veldig til å snakke med sjefen, for det er, som så mange andre plasser, problemer med bemanning. Jeg hadde også nettopp overtatt arbeidsoppgavene til en kollega som akkurat gikk ut i permisjon... Men det gikk veldig bra! Hun sa ingenting om bemanningssitiasjonen, bare gratulerte:happy:
 
Jeg sier det snart. Har to aborter bak meg, så får litt ekstra oppfølging. Legen ønsket første kontroll på meg allerede i uke 6. Har også fått ultralyd 6+4. Siden jeg er lærer må det jo leies inn vikar for timen jeg er borte på kontroll.
 
Tror jeg skal vente til uke 12. Sjefen tror nok jeg egentlig er ferdig med barn for har to fra før av, så gruer meg egentlig litt til å fortelle det

Sånn var det med meg å:rolleyes: men gikk heldigvis bra, å veldig deilig å være ferdig med det :hilarious:
 
Sånn var det med meg å:rolleyes: men gikk heldigvis bra, å veldig deilig å være ferdig med det :hilarious:
Ja hår sikkert greit, er heldigvis en annen på jobb som nettopp fortalte hun var gravid, så jeg er ikke den eneste:rolleyes:
 
Både sjef og ass.leder veit det hos meg, siden eg treng tilrettelegging ifht jobb. Vil ikkje at dei skal få vite det via medkollegaer osv.. begge tok det fint og gratulerte, sjølv om eg veit det blir problematisk ifht bemanning. Eg var mykje sjukmeldt forrige svangerskap - håper eg slepp det denne gang..:sorry:
 
Venter lengst mulig, da jeg har liten stilling og behov for ekstravakter, meeeen har noen dager fravær nå i julen så føler egentlig jeg burde si det til sjefen snart- å håpe på at jeg fortsatt får vakter.. arbeidshelg nå i helgen, kjenner jeg gruer meg allerede da jeg blir fort uvæll, svimmel og sliten, og det er en del tunge løft og røyk hos noen pasienter.. :hungover::banghead:
 
Fortalte det til avdelingslederen i dag, han gratulerte å ble nesten mer Happy enn samboer :hilarious: Lovet å holde det hemmelig, men prøve å tilrettelegge litt da jeg har en jobb med tidvis både mye stress og tunge løft. Også fortalt det til den arbeidskollegaen jeg jobber mest med på hos tunge pasienter, som jeg også forøvrig stoler på. Greit at noen vet i tilfelle noe skulle skje tenker jeg :happy:
 
Back
Topp