Når skal dere fortelle at dere er gravide til familie og venner?

Vi var ganske tidlig ute ned å fortelle nærmeste familie at vi var gravid sist (rundt uke 7), men så mista vi i MA ca.3-4 uker etterpå... Så denne gangen har vi kun sagt det til søsteren min, ingen andre. Vet at de andre er håpløse på å holde på hemmeligheter, så dem får vente :p prøver å vente til i allefall uke 12 :happy:

Her er det min mamma og gubben sin mamma, søstra hans, mine besteforeldre og 3 venniner som vet det. Jeg vil gjerne se hjerte slå før vi sier det til andre. Denne gangen er det mer uvirkelig enn første gangen. Merkelig.

Her er det kun samboer og en venninne som har fått vite det, hadde en sa i slutten av juni i år, så venter med å fortelle det til familie og venner til vi hvertfall 12 uker på vei, håper det går rette veien denne gangen❤️

Her er det min mamma og gubben sin mamma, søstra hans, mine besteforeldre og 3 venniner som vet det. Jeg vil gjerne se hjerte slå før vi sier det til andre. Denne gangen er det mer uvirkelig enn første gangen. Merkelig.

Jeg også synes dette er mer uvirkelig enn første gangen.. Tror nesten ikke på at jeg er Gravid!:eek:

Ja, akkurat nå merker jeg egentlig ikke mye. Er fortsatt litt trøtt, men det er pga. søvnmangel og ellers er det lite tegn. Og så er det 6 uker til til ultralyd. :banghead: Jeg vil jo bare se, at hjerte slår, mer vil jeg jo ikke. Uff og huff. Trodde at jeg ikke kommer til å være så nervøs, som med første, men det er jo nesten verre. :sour:

Jeg vet ikke hvordan man siterer, fant ikke knappen. ;)

Jeg fortalte det til nærmeste familie og mine nærmeste venninner i uke 5 :) så fortalte jeg det på Facebook i uke 11 :) etter å ha fått sett hjerte slå, så jeg ingen grunn til å vente en uke ekstra.

Vi har et stort ønske om å klare å holde det skjult frem til jul for å overraske familiene våre . (men akkurat det er det ikke sikkert vi klarer ) ;) Men det hadde vært koselig. Kommer sikkert til å fortelle søstra mi og venninnene mine når vi er forbi de 12 første ukene. Klør etter å si det til de nærmeste men føler at det ikke er riktig enda..

Skal prøve å holde oss til uke 12 til famile og venner, og resten etter oul, men vi får se da ! Jeg sprekker snart allerede og er ikke 4 uker en gang :p

Er veldig glad jeg ikke har fortalt det til andre enn søstera mi, for nå har jeg begynt å blø.... :(:(:( Først brunt og nå noe mer rosa og slimete...

Frykter jeg må si det snart:( ønsker egentlig ikke. Men kollegar har begynt å spørre. Blir ganske synlig når jeg må unngå pasientene som går på cellegift eller er smitteisolerte:/

Nærmeste familien, bestevenninna mi og bestekameraten til sambo vet det. Men det er også de vi ville gått til for trøst dersom det ikke går så bra som vi håper! Resten er jeg ikke så opptatt av å fortelle det til med engang, kanskje når vi er ca halvveis :)

Back
Topp