Når skal dere fortelle at dere er gravide til familie og venner?

Har sagt det til foreldrene våre + bestevenninne :) skulle jo egentlig igang med prøverør om 2-3 uker. Så de har liksom visst hva som har skjedd hele tiden i prosessen:)
Så fantastisk at dere ble gravid på egenhånd :D

Foreldrene våre og to av mine nærmeste venninner vet det alt. Men resten av verden får ikke vite før det har gått hvertfall 12uker

Foreløbig kun min samboer og søster som vet det.. Venter nok en stund med å si noe til resten..

Vi ønsker å vente til 12 uker, men formen og magen bestemmer. Hvis jeg blir skikkelig dårlig må sjefen få beskjed, for å lette arbeidsmengden, samt at vi nok må be om hjelp fra svigers.
Forrige gang fikk jeg kul veldig tidlig og da blir det automatisk mange spørsmål..

Ville kjøpe t-skjorte til frøkna med "jeg skal bli storesøster", men mannen vil ikke annonsere det på den måten. Så da får jeg tenke ut noe annet ☺️

Samboer å en god venninne vet det.. Ingen andre skal få vite det før det nærmer seg 3 mnd.. Men forventes en graviditet her også fra venner og familie.. Ikke like lett å lure seg unna.. :-)

Her venter vi antagelig så lenge det går an uten at det synes denne gangen. Husker ikke hvor tidlig magen kom sist, men håper den kommer veldig seint! :)

Tenker å vente en stund, men samtidig har jeg lysst til å bare skrike det ut ;)Sist ble jeg innlagt på sykehus rundt uke 4, så det ble vanskelig å skjule det (orket ikke finne på all mulig slags unnskyldninger ), da ble graviditeten veldig lang! Tenkte derfor å drøye til 12 uker, iallefall på jobb. Kommer nok til å fortelle nærmeste familie og kanskje noen venner litt før

Vil vente til uke 12, men siden det syntes i uke 9 forrige gang, så er jeg usikker hvor lenge det lar seg skjule :-) har sagt det til ei venninne som også er gravid, men kun henne og samboer som vet noe foreløpig.

I og med at dette er Nr. 3 er d ikke alle som venter at vi skal få flere.. Haha.. Men har en liten lyst å ventr til etter ul... Vi får se om d går..

Jeg skal vente så lenge som mulig, helst til etter oul. Er egentlig mest nervøs for kvalme på jobb. Type bli helt grønn eller blek og løpe ut på do he he. Ellers tror jeg ikke noen kommer til å gjette det før vi sier noe. Evt hvis jeg blir skikkelig big da, kanskje noen gjetter det. :-)

Jeg er sååå usikker. jeg fortalte det til en del, alle venninner, arbeidskollega på den avd eg jobbet på og familie, like etter mistet jeg :( og alt var så mye verre,og måtte komme tilbake å si,nei eg er ikke gravid lengre :( nå som jeg er gravid igjen, har vi ikke sagt det til noen, men jeg kommer jo til å få 10.000 spørsmål om jeg har blitt gravid igjen,men har bestemt meg for holde meg lengst mulig.

Jeg har sagt det til to venninner. Vi vurderer å fortelle svigers, da de mest sannsynlig blir glad, noe jeg mistenker at mine foreldre ikke blir! Hvis jeg får hyperemesis denne gangen også blir det vanskelig å skjule, men håper å komme litt på vei før vi forteller noe.

Vi klarte visst ikke holde oss ikveld vi.. Vært på grillfest hos svigermor... har nå fortalt det til min svigermor, svoger og kone, min søster og bror.. Da må jo min mor også få vite det, men det får vente til i mårra..

Siden dette er nr 2 venter vi nok med de nærmeste familien så nærme uke 12 som mulig. Ihvertfall til etter tidlig ultralyd. Eneste som vet er min søster foreløpig :)

Jeg tror hemmeligheten vår kommer frem i lyset nå. Svigermor klarte å røpe seg. Håper jo det går bra allikevel da :)

Back
Topp