Når skal de små begynne i barnehage?

1.august begynner han i barnehagen, men vi skal ha dagmamma fra neste måned og frem til barnehagestart. Heldigvis kommer dagmammaen hjem til oss så vi trenger bare å komme hjem til riktig tid så hun kan komme seg hjem. Gutten har også alt sitt tilgjengelig hele dagen. Gleder meg litt til å komme inn i en hverdag der begge jobber, tror gutten har godt av litt forandring, og utfordringer.

Begynner i august etter skolen har starta. Er veldig rart at minste har blitt såpass stor at hun skal i bhg :) Siste babyen min :)

Søkte han inn fra 1 april. Fikk ikke plass. Fikk plass fra 15 august. Men fikk i dag mld om at han kunne få starte 1 juni om han ville :-) så nå blir det start 1 juni :-)

Søkte han inn fra 1 april. Fikk ikke plass. Fikk plass fra 15 august. Men fikk i dag mld om at han kunne få starte 1 juni om han ville :-) så nå blir det start 1 juni :-)

Skulle gjerne fått den beskjeden jeg også. Søkte også fra 1. April, fikk fra 15 august

Skulle gjerne fått den beskjeden jeg også. Søkte også fra 1. April, fikk fra 15 august

Ble ganske glad når jeg fikk den mld ja. Jeg startet i ny jobb nå 5 april, men heldigvis kunne mannen være heime, så var ikke helt krise om det hadde blitt 15 august. Men 1 juni er jo enda bedre :-) skal krysse fingrene for deg også :-)

Back
Topp