Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg sa det til sjefen i uke 5. Var dårlig og blir nok mye borte i svangerskapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal si det nå, så ønsk meg lykke til. Er virkelig ikke i form verken på den ene eller andre måten så tenker det er lurt å si det nå.
Lykke til!Jeg skal si det nå, så ønsk meg lykke til. Er virkelig ikke i form verken på den ene eller andre måten så tenker det er lurt å si det nå.
Åå, så godt å høre at det gikk så bra! Jeg har også gitt beskjed om at jeg ønsker et møte, så får vi se når sjefen har tidJeg sa det faktisk i dag jeg.. litt pga denne tråden, men også litt fordi vi har et skjema på jobben som skal fylles ut, der vi skriver ned hva vi ønsker oss med tanke på hva slags fag og klasse trinn vi vil ha neste skoleår (lærer). Der står det også at vi skal krysse av på om vi kommer til å søke andre jobber eller søke permisjon fra jobben. Så da krysset jo jeg av på at jeg mest sannsynlig kom til å søke permisjon og ba om en kort samtale med rektor da jeg leverte skjemaet. Hun ble kjempe glad på mine vegne og glad for at jeg fortalte det tidlig så hun kan tenke planlegging. Jeg sa at jeg ikke hadde sagt det til noen kolleger enda og at det var veldig tidlig, så hun lovet at hun ikke skulle si det til noen.. hehe (Er bare 4+1 så følte nesten at jeg jugde!!!)
Lykke til! Man sitter ikke med den beste følelsen når folk sier sånn, enten det er spøk eller ikke.Jeg har møte med sjefen i morgen, og gruer meg i grunn litt til å si det.... Har jo liksom bare akkurat kommet skikkelig i gang siden forrige permisjon, kjennes det som..... På personalmøtet i forrige uke var det flere av kollegaene mine som kom med kommentarer som at nå måtte jeg vente litt med evt flere o.l., så tror ikke det blir bare jubel, for å si det sånn...
Herlighet for en unødvendig kommentar av dem! Du bestemmer selv hvor mange og hvor tette du vil ha. Dessuten kommer privatlivet før jobben. Masse lykke til! håper du slipper slike kommentarer og får bare lykkeønskingerJeg har møte med sjefen i morgen, og gruer meg i grunn litt til å si det.... Har jo liksom bare akkurat kommet skikkelig i gang siden forrige permisjon, kjennes det som..... På personalmøtet i forrige uke var det flere av kollegaene mine som kom med kommentarer som at nå måtte jeg vente litt med evt flere o.l., så tror ikke det blir bare jubel, for å si det sånn...
Så bra! Godt å høre når det går så bra!Sa det til leder og produksjonsleder i dag pga skiftplanlegging osv, begge ble kjempeglade på mine vegne og var klare til å gjøre hva som helst for mitt beste. (jeg er eneste dama på jobben). Gjorde det klart at jeg vil være med som normalt der det går så tar vi tilrettelegging fortløpende når det blir behov. Alle legetimer osv var det bare å ta når det passet meg. Så kunne ikke gått bedre :-D