Når samboer er borte...

Godt å se jeg ikke er alene!

Elsker mannen min og han klager tilogmed på hvordan leiligheten ser ut til tider men når han reiser bort ser det MYE bedre ut og er ikke fordi jeg gjør mer! Men jeg slipper å rydde etter han eller etter det han gir ungene!
Elsker å ha kontroll og alene har jeg full kontroll på hva som skal ryddes etter både meg og barna
 
Jeg har det helt strøkent mens samboer er borte. Men når han kommer hjem så gir jeg liksom litt opp. Det første han gjør er å slenge fra seg bagen midt i gangen og lar den stå der til jeg pakker ut. Om han gir ungene yoghurt, bruker opp den siste salamien i pakken eller drikker opp den siste melka så kaster han det ikke i søpla, men lar det stå på benken så jeg må ta det. Og klærne hans? De slenger han fra seg overalt. De få gangene han klarer å få de innpå badet så blir de liggende ved siden av skittentøyskorga. Så ja, gir opp litt når han er hjemme.
Ser det er flere som sliter :(
 
Jeg er ikke særlig ryddig generelt. Men det er mye mer ryddig når han er borte her også. Han er verre enn meg kjenner jeg
 
Her er det samboeren som er den mest ryddige av oss, så jeg må alltid ta i et ekstra tak rett før han kommer hjem for å få det ryddig nok etter hans standard. :p
 
....Blir jeg liksom så ryddig og effektiv!?
Når han er hjemme er det som om jeg setter i en annen gear og liksom venter på han også skal ta tak i ting!? :p
Nå er han borte noen dager og da blir jeg jo superflink med allt ;) er liksom ingen andre som kan gjøre det som må gjøres så jeg bare gjør :p

Så rar hjernen er ;)
Flere som opplever det samme? eller kanskje det motsatte??
Jeg er helt lik
 
Akkurat likt her! Han roter ikke nødvendigvis så mye, men jeg blir også mer giddalaus når han er hjemme. Han var borte i to uker og det har aldri vært så ryddig hjemme tror jeg. Til og med ungene bemerket det. Har virkelig prøvd å holde det sånn, men nå er det faktisk han som er blitt problemet siden jeg for en gangs skyld har klart å holde ryddenivået oppe, men nå har jeg hans rot også. Skulle nesten ønske han reiste bort noen dager igjen så jeg fikk blåst huset igjen;p
 
Jeg også er sånn :hilarious:
Setter mannen seg ned på sofaen, setter jeg meg ned ved siden av han.
Går han og rydder og tjafser, så begynner jeg også :p
Når han ikke er her er jeg mer fornuftig og tenker selv:rolleyes:
 
....Blir jeg liksom så ryddig og effektiv!?
Når han er hjemme er det som om jeg setter i en annen gear og liksom venter på han også skal ta tak i ting!? :p
Nå er han borte noen dager og da blir jeg jo superflink med allt ;) er liksom ingen andre som kan gjøre det som må gjøres så jeg bare gjør :p

Så rar hjernen er ;)
Flere som opplever det samme? eller kanskje det motsatte??


Dette innlegget kunne jeg ha skrevet..
akkurat som meg.
 
Kjenner meg igjen ja!
Når jeg er alene hjemme, så går jeg og smårydder hele tiden.
Nå skal det også sies at det er meg som er rotehodet i forholdet vårt, hehe.
 
Jepp, mye ryddigere når samboer er borte
- jeg slipper å rydde etter han
- ingen lar barna starte på kaotisk roteprosjekt som lager komplett kaos

Rydder og vasker han ut når han drar, og nyter et hus i orden mens han er borte.
Er jeg borte må jeg ta igjen ALT når jeg kommer hjem, selv om jeg har hatt med ungene.
Har prøvd å få han til å ta mer hjemme i ti år uten hell, og kommer ikke til å dumpe han av den grunn så får bare leve med det.
Men tvinger han til noen skippertak i ny og ne så det skal føles mer rettferdig.
Oppfordrer han dog til å søke jobb han er mye borte i :p
 
Jepp, mye ryddigere når samboer er borte
- jeg slipper å rydde etter han
- ingen lar barna starte på kaotisk roteprosjekt som lager komplett kaos

Rydder og vasker han ut når han drar, og nyter et hus i orden mens han er borte.
Er jeg borte må jeg ta igjen ALT når jeg kommer hjem, selv om jeg har hatt med ungene.
Har prøvd å få han til å ta mer hjemme i ti år uten hell, og kommer ikke til å dumpe han av den grunn så får bare leve med det.
Men tvinger han til noen skippertak i ny og ne så det skal føles mer rettferdig.
Oppfordrer han dog til å søke jobb han er mye borte i :p
Ja, samme her...må bruke mine fridager på å rydde
 
Back
Topp