Når så du for deg å få ditt første barn?

  • Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet
Før 30, fikk første når jeg var 26, nå kommer andre mens jeg fortsatt er 29 :)
 
jeg ville ha barn når jeg var 13:) eller det vil si, når jeg var 13 skulle jeg ønske at jeg allerede hadde barn, og så har jeg bare ønska barn så tidlig som mulig etter det, nå er jeg 19år og gravid, men blir 20 i oktober
 
Aldri inntl for ca 3-4 år sia:) Va 31 når første kom og han va veldig planlagt!
 
Jeg tenkte som så når jeg "ung" haha at jeg skulle være ferdig med barn før fylte 30år. Pga risikoene særlig med en bindevevs sykdom. Men liten tro hadde jeg på at jeg skulle ende opp med en fantastisk samboer og bli gravid som 18åring fylte 20 år 7 mnd etter fødsel. Nå er jeg 23år Gravid med andre mann så blir 24år, 5 mnd etter neste baby kommer, eier hus og er gift :love7 Førstemann hadde Tippoldemor når han ble født, så er nok tidlig ute i familien her også, eller jeg ser på det og barn rundt 20 årene som normalt da ;) Nå har han og neste mann 4 oldeforeldre i midten av 70årene :) Mine har akkurat fylt 70 ;)
 
Jeg ville være ung mamma, følge mine mors fotspor og være rundt 18 år. Den klarte jeg :p
Nå venter jeg nr 2, og er vel fortsatt å betrakte som ung mamma, fyller 23 år 1 uke før termin :)
 
Hadde lyst til å få mitt første barn da jeg var 30. Ville studere, bo i utlandet, jobbe noen år og leve livet i 20-årene. Nå er jeg klar for å slå meg ned, venter førstemann og er 30. Terminen er to dager etter min egen bursdag, så vi får se om jeg blir 30 eller 31 :)
 
Back
Topp