Når så du for deg å få ditt første barn?

  • Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Og hvor gammel var du da du faktisk ble gravid? :)
 
Så for meg å bli mamma rundt 22-23. Sambo som bremset, så var 25 da jeg ble gravid med Herman, 26 da han ble født. Nå er jeg 28.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Jeg har alltid tenkt at jeg ville være yngre enn mamma, som var 26. Hadde ikke trodd jeg skulle være så ung som jeg var (19). Hadde det blitt som jeg hadde tenkt hadde jeg kanskje vært gravid for første gang nå og ikke hatt de to nydeligste jentene i hele verden <3
 
Jeg ville bli mor i 22 - 25 årsalderen. Så traff jeg ikke drømmemannen før jeg var 29. Nå er jeg 32 som førstegangsfødende

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
jeg skulle ikke ha barn før jeg var 24-25. jeg fikk første mann når jeg vsr 21 og fyller 24 om noen uker

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg var 16 når jeg ble gravid for første gang, rakk å fylle 17 år ett par mnd før godjenta ble født.

Siden jeg fikk barn tidlig tenkte jeg ikke på når jeg skulle få første, men har sagt at jeg vil få min siste før jeg er 30, og får nr 3 og siste når jeg er 28 år :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg skulle ha utdanning, være gift, ha hus, osv før jeg fikk barn.. Med andre ord ca 25 år.. Men jeg var akkurat blitt 18 når jeg fikk førstemann. har riktignok giftet meg med faren til mine barn og er ferdig med utdanningen nå :p Så alt er på stell nå som jeg er blitt 25 og venter på tredjemann :)
 
Tenkte alltid i mine yngre dager att je skulle være ferdig m barn når je var 30. Ble 34 noen mnd etter at nr en ble født;)
 
30 år!
Blir 30 år 3mnd etter termin cirka.
 
Hadde alltid tenkt at jeg måtte få mitt første barn før jeg ble 25.. Fikk jenta mi når jeg var 25år og 5mnd. :) Venter mitt andre barn nå å da er jeg 28 år og 8mnd. når han/hun kommer til verden. Siden jeg var ganske lita skulle jeg ha 3 barn innen fylte 30 så vi får se ;-)
 
I min familie(på min mor sin side) har hele slekten så langt tilbake og så bredt jeg vet hvem er fått barn veldig tidlig. Uten og overdrive er jegsikker på at snittalderen ligger på 19-20 år! Så da jeg var yngre var jeg fast bestemt på at jeg skulle bli litt gammel mor. Typ 27 eller 28. Men var ikke klar da heller. Nå er jeg gravid og vil akkurat fylle 30 før barnet kommer. Egentlig perfekt synst jeg:) men gu kor mange kommentarer jeg fikk fra omtrent26. Et realt mas!
 
Jeg så for meg å få barn før jeg var 30... Jeg er 27 og gravid for første gang :)


Vårt mirakel kommer mars 2014
 
Jeg ville ha barn før jeg var 30. Var 28 år når guttungen kom. Nå vil jeg være 34 når nr 2 kommer.
 
Da jeg var yngre trodde jeg at jeg skulle ha tre barn innen jeg fylte 30år. Nå er jeg gravid med mitt første og kommer til å fylle 30 ca tre måneder før termin. Og har nå en følelse at to barn passer meg bedre enn tre. Tiden vil vise. Men kjenner det er lettere å møte 30årsdagen, nå som jeg er gravid. :) Har prøvd i to år, og endelig er vi gravide!
 
  • Liker
Reactions: cs7
Jeg sa alltid at jeg skulle være ferdig med barn før jeg var 30.
Fikk min første når jeg var 31, og gravid igjen nå med nr 2 som kommer 1 mnd etter jeg fyller 34.
Så ikke som planlagt:/
Men når man ikke finner mannen man vil ha barn med før så sent, så får det vare bli sånn:)


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014
 
Vi var sammen i 8 år før vi fikk barn og det var akkurat passe alder å gå gravid som 30 åring.
Fikk våres vakre engel da jeg var 30, Lillesøster som er sola våres da jeg var 31 ,så kommer
lillebror/søster når jeg er 34 :)
 
Jeg skulle ikke ha barn før jeg var 30. Ble plutselig litt endringer i planene da jeg fant drømmemannen gitt :) Fikk min første da jeg var 25. Er 29 når andremann kommer :)
 
Back
Topp