Når pynter du til jul???

Hihi, slenger meg på denne! Av samme grunn har jeg allerede kjøpt julebrus, kromkaker, berlinerkranser, pepperkaker og riskrem:happy093Jeg pleier å si til alle at jeg rake motsetninger til Grinchen! ELSKER julen og starter stort sett alltid i november :Heartpink

Hihihi, godt vi ikke er alene ; p Har bakt en runde med pepperkaker allerede (og spist dem opp), samt drukket masse julebrus og smakt på marispan allerede. Brusen er drukket allerede mye på grunn av baby når som helst, som betyr amming og muligens minimalt med brus i desember... Må nyte den mens jeg kan ! :)

Venter til første søndag i advent, men kjenner det kribler i kroppen etter å få opp litt pynt :)

Pynter til 1 søndag i advent :)

Finner frem adventstake og lilla lys og duker til advent. Jeg pynter resten rundt 20. Og juletreet kommer opp 22-23. Men det hender at det kommer frem en nisse og noen engler i løpet av desember :-)

Hihihi, godt vi ikke er alene ; p Har bakt en runde med pepperkaker allerede (og spist dem opp), samt drukket masse julebrus og smakt på marispan allerede. Brusen er drukket allerede mye på grunn av baby når som helst, som betyr amming og muligens minimalt med brus i desember... Må nyte den mens jeg kan ! :)

Å, det hørtes godt ut med hjemmelagde pepperkaker...mmm! :)

Henger opp julegardiner og julestjerne og legger på lilla duker, setter opp adventstake lørdag før den 1.søndag i advent :)

Selve julepynten kommer opp 4-5 dager før jul ;)
samme her :-) jeg elsker jul, men jeg er også veldig glad i advent og i tradisjoner. så blir ikke før :-)

Første søndag i advent :)

Når det faktisk ER jul. For meg er det ikke jul 2 desember, eller 10 desember. Det er førjul. for meg er det jul 20-22 desember. Før det pyntes det til advent!

vi flytter nå, så jeg gjør det nok med en gang jeg kan ^^ men det blir ikke røde gardiner. jeg liker lilla og sølv, så da blir det kalde farger og engler, ingen nisser ;)

Første helga i advent. Vasker fredag, pynter lørdag så er alt klart til første søndag. Og då e det så koselig med julepølse, rundatykker og kakao. :D ja, julepølso er ferdig sydd og kommet på tørk :D ImageUploadedByBV Forum1415222596.557513.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

1. søndag i advent pynter jeg :)

Pynta igår :p eeelsker jul så er termin 18 nov så tok det mens jeg fremdeles hadde energi:)

Her pyntes det til advent først, deretter til jul. Så de røde julegardinene kommer ikke opp før i midten av desember :)

Første adventshelg! Vil ha opp all julepynten innen andre helga i advent i år, for vet ikke hvor lenge jeg orker å holde på med pynting- og itillegg er jeg fødeklar fra noen dager før julaften:)
Vanligvis pyntes det ferdig innen 10-14 des
Juletreet kommer 22 desember uansett da, pyntes 23 des

Enten siste helga i november, eller første i desember. Gleder meg! :)

Back
Topp