Når pynter du til jul???

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg verker etter å henge opp røde gardiner og ta frem litt duker.
Men det er kanskje i tidligste laget :D

1. Desember, juletre kommer ikke opp før 23. Desember :)

Pynter ikke så mye, men det jeg pynter tar jeg ikke før desember i alleflall.

Skulle helst pyntet i går bah!!!
Men prøver å vente til første advent.

Venter til første søndag i advent :)

Tar det den første advent-helgen :) gleder meg jeg også :)

Bruker å pynte til første advent, men med termin 01.12 blir det nok litt før i år:)

Henger opp julegardiner og julestjerne og legger på lilla duker, setter opp adventstake lørdag før den 1.søndag i advent :)

Selve julepynten kommer opp 4-5 dager før jul ;)

Begynner alltid litt 1.desember :D Men vi overtar huset vårt 5.desember, så det blir nok pynta litt senere enn vanlig i år :P

Pynter til advent første helgen i advent eller til 1. desember. Lilla duker og lys og advensstake, stjerner i vinduene og engler. Nissene og det røde får vente til nærmere julaften.

Planen er å begynne tidlig i år, men er jeg fortsatt gravid til jul er jeg høygravid på julaften på overtid:/

Tenkte å gjøre det 1. desember:)

Vi pynter i slutten av November en gang, når vi er lei av å vente ;p Er så glad i jula at vi ønsker å forlenge den bittelitt ;)

Vi pynter i slutten av November en gang, når vi er lei av å vente ;p Er så glad i jula at vi ønsker å forlenge den bittelitt ;)

Hihi, slenger meg på denne! Av samme grunn har jeg allerede kjøpt julebrus, kromkaker, berlinerkranser, pepperkaker og riskrem:happy093Jeg pleier å si til alle at jeg rake motsetninger til Grinchen! ELSKER julen og starter stort sett alltid i november :Heartpink

Back
Topp