Når pynter dere til påske?

Pynter i år så snart april starter tenker jeg. Alt varierer etter når påsken er.

Av pynt er det gule duker, påskekyllinger, påskeegg med godteri i,og malte egg som blir hengt opp.
 
Last edited by a moderator:
Palmehelgen vanligvis.

Noen kyllinger, noen broderte bilder, en duk, noe ungene har laget.
 
Gjør det til helgavasken.
Gule duker, påskepynt puter, har 3 gule saueskinn, gule lys, påskekyllinger, har en del påskepynt barna har laget. Lar de være m å bestemme hvor det skal henge/stå.
Påskegodteskål, så bruker vi å kjøpe inn en gul blomst og en påskebukett nærmere påskeaften.
 
Dårlig med påskepynt her, men har bestilt litt. Kommer til å pynte til helga kanskje. Kjøpe noen gule blomster og påskesnop. Tenker vi maler noen egg også. Må bare få kjøpt litt utstyr først. Jeg jobber hele påska da, men de andre får kose seg:p
 
Vi har ikke påskepynt :p men det henger noen egg vi har malt i lampa og vi skal perle litt påskepynt i dag, så det blir vel det da :p
 
Dårlig med påskepynt her, men har bestilt litt. Kommer til å pynte til helga kanskje. Kjøpe noen gule blomster og påskesnop. Tenker vi maler noen egg også. Må bare få kjøpt litt utstyr først. Jeg jobber hele påska da, men de andre får kose seg:p
Var dårlug med pynt her også, alt er på hytta men fikk kjøpt litt så nå kan vi pynte
 
Skal ha frem gule lys bare..
Vi skal flytte onsdagen etter påske, så her blir det å pakke og bo o pappesker i påsken.
 
Jeg begynte så smått på onsdag, da jeg skiftet til vår/sommergardiner. Har gule duker, gule lys, noen store gule påskekyllingbamser i sofaen, påskeharer, påskehøne og påskeegg i hvitt&gull fra Møbelringen, noen små fargerike påskefigurer som vi har hengt på noe bjørkeris vi har pyntet med fjær og så har vi litt pynt som vesla har laga i barnehagen. Og så har vi noen potter med påskeliljer stående rundt om kring :)
 
I år har vi ikke pyntet så mye, men barna våre har tatt over med påskepynt:) De begynte gradvis fra søndag.
 
Pyntet palmesøndag:)
Veldig lite, kun gule kubbelys, gule tulipaner og to kyllinger:)
 
Back
Topp