Når pynte juletreet?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Lite spørsmål, når pynter dere juletreet?

Hadde en liten diskusjon med mannen her i går.
Både han og jeg er oppvokst med at det pyntes lillejuleaften, men jeg syns egentlig det er litt dumt.
Jeg har masse fin pynt til treet, og elsker å ha eget tre.
Men syns det er litt dumt å pynte det, dra og komme hjem til det når men begynner å bli vandt med all denne julepynten.
Jeg får liksom ikke kost meg med mitt eget tre.
Vi ble derfor enige om å pynte det den 18. i år.
Gleder meg masse, kjøpte masse ny pynt på Hadeland glassverk i sommer

Vi venter til lillejulaften, men tar ikke ned før etter 14 dager ;-)
Har liten stue ellers kunne jeg blitt fristet til å ta det opp 1. Desember ;-)

Vokste opp med å pynte det 22.des men jeg selv har kun hatt kunstig tre, så har pleid å pynte det første søndag i advent siden jeg ikke har hatt så mye annen pynt. I år blir det ekte tre, så pynter det helgen før jul så mini kan være med før han drar til pappaen

Vi har ingen spesiell dato for når det skal skje. Vi bare bestemmer oss for det når vi blir utålmodige :p

Her holder vi på å pynte det kvelden lillejulaftn.. mn pynter resten av huse 1 søndag i advent;)

Lillejulaften.

Vi pynter nok om 16 dager, siste helgen storebror e her før jul :) han skal feire nyttår med oss i år :)

Vi har plastikk tre som vi har pyntet 1.desember, sånn er det hvert år:) jeg nyyter å ha jul i heimen 1mnd i året:)

Bruker å pynte 22 eller 23. Kommer an på. I år blir det 23, siden vi ikke har fri før da. Koselig formiddagsaktivitet. Så kan vi kose oss med julegrøt på kvelden :)

Vi pynter 22. Lille julaften gjør vi ikke noe annet enn å koke grøt og sitte med beina høyt :)

Er oppvokst med å pynte det på lille julaften. Når både jeg og moren min er allergiske så lever juletreet veldig kort tid her så forsvinner før nyttår eller 1. nyttårsdag.

Jeg er vokst opp med å pynte det 23 desember, men her får ungene bestemme når det skal opp (foreløpig bare frøkna da :P ).

Har alltid pyntet på lillejulaften :)

Er selv oppvokst med å pynte det lille julaften, men de siste 15 åra har jeg pyntet det første uken i desember, da vi alltid drar til fjells enten julaften eller 1. juledag og er borte til nyåret. For at jeg og frøkna skal ha glede av julepyntet hus tidlig i desember. Skal også sies at jeg er ferdig med julekort og gaver for lengst så bare koser oss i desember måneden :D

Pynter det mellom 5.-15. desember en gang det passer :-) Regner med at det blir til helgen eller neste helg :-) Synes julen er koseligst før julaften ;)

Back
Topp