Når pakker dere

Her skal jeg begynne å vaske alt til baby i begynnelsen av juni så blir vel uke 37 tenker jeg:)
 
Pakker ikke enda iallefall! Mulig jeg skriver liste for å se om jeg har det som skal pakkes da....? Måtte gå 12 dager overtid sist!!!! Så føler jeg har god tid enda gitt!
 
Last edited:
Har begynt å skrive en liste og kjøpe inn det jeg trenger. Er førstegangsfødende så aner ikke om jeg føder for tidlig eller ikke, så her liker jeg å ha ting klart så fort som mulig! Dessuten så er mannen håpløs til å finne ting så stoler ikke helt på at han hadde husket alt hvis han måtte pakke for meg :p Hehe
 
Har begynt å kjøpe inn noen av tingene som jeg trenger. pakker vel på ordentlig i uke 36-37 :)
 
Holder på å pakke nå, men mangler mye. Har fått to premature barn og har lang reise til sykehuset, så prøver å få på plass mest mulig. Er bare i uke 32, så fødsel kan skje om 2 uker eller før, men forhåpentligvis blir minst 4 uker til :)
 
Aner ikke hva jeg skal pakke (er førstegangsfødende), men tenkte jeg snart kunne begynne å skrive en pakkeliste, i hvert fall. Så kan jeg pakke ned ting litt etter hvert. Noe må vel pakkes ned rett før vi drar til sykehuset, men da er det i det minste greit å ha en liste å sjekke opp mot i "kampens hete". Er 32+3 nå, så har forhåpentligvis litt tid på meg.
 
Jeg er litt usikker egentlig. Blir sikkert når jeg går ut i ferie for da kan jeg bruke god tid på det slik at jeg kan være sikker på at jeg får med meg det jeg skal ha (førstegangs ;) ). Også er det jo en del av det jeg bruker daglig som skal oppi bagen så tror jeg skal gjøre klar en liste slik at vi kan prøve å pakke det som trengs når det skjer noe :) Shampoo feks, kjøper ikke ny for å ha i fødebagen...
 
Uke 36 tenker jeg! Skal shoppe reiseartikkler(shampoo-tannkrem osv) og kjøpe ekstra ladder så er vel alt i boks :D
 
Pakker en "nødbag" nå i disse dager. Sånn om vannet går å jeg må legges inn. Mannen er på havet, så da må jeg ha en i reserve. Blir katastrofe om jeg skal sende stefaren min for å pakke en "fødebag" :p
 
I dag skal jeg pakke! 33+0. Men kommer visst ikke i gang:p
 
Uke 37 tenker jeg. Sist pakket jeg den samme dagen som fødselen startet, 38+2 eller noe... Var så sikker på å gå over termin siden jeg var førstegangs, -men den gang ei. Hehe.
 
Tenkte å begynne å pakke baggen nå i juni, Må bare få vasket opp litt babytøy først :)
Tenker det må være bedre å være tidlig ute enn for sein :)
 
Hadde tenkt til å vente til i begynnelsen av juni. Men jeg fikk litt sånn hastverksfølelse plutselig, så har vasket litt babyklær i dag, og har funnet frem litt ting og skal begynne å pakke nå i helga. Håper ikke jeg trenger den før om 5-6 uker, men magen har vært litt merkelig de siste dagene, og legen sa at de ikke kom til å stanse det hvis fødselen startet, så da er det like greit å pakke nå- sånn i tilfelle. Er 34 uker i dag.
 
Back
Topp