Når pakker dere

Tenker å pakke den i uke 35:) fødte noen uker før tiden sist og er forrige fødsel noe indikasjon på hvor fort denne fødselen går så har jeg ikke tid til å pakke noe da :)
 
Tenker den blir pakka så klar som den kan være i uke 37/når jeg går ut i perm (er jo en del ting man skal ha med som man bruker til vanlig).
 
Var tenkt å pakke det mest nødvendige nå, da jeg er alene hjemme de neste 4 ukene. Men har droppa det. Gikk 3 dager over sist, så føder nok ikke før termin denne gangen heller :p
 
Begynte å pakke såvidt i dag (33+1). Noen klær og truser. Og litt klær til babyen. Mest fordi jeg ville gjøre noe koselig og se litt fremmover på en dag med drittform. Har laget liste, så tar resten etterhvert.
 
Har egentlig tenkt å gjøre det nå men nå har det blitt uke 32 og begynte å tenke på det i ikke 30.. tiltak merker jeg
 
Har pakket den halvveis.. Ting jeg ikke får bruk for før etter fødsel uansett.
Men skal få tatt det snart, vil slippe å stresse. 33 uker idag.
 
Rundt uke 37 tenker jeg :)
 
Blir vel i uke 36, når vi har fått flyttet. Tror jeg. Burde kanskje gjøre det før, men da må jeg kjøpe en ekstra bag.
 
Hadde lite å gjøre en dag, så min fødebag er så og si ferdig pakket! Er i uke 32.

Gjør jo virkelig ingenting om den er ferdig tidlig! Godt med alt som er gjort! :)
 
Den har vært ferdig pakket siden uke 32 :woot: (er i uke 34 nå ) har to gutter født i uke 32 og 34 fra før så derfor føler jeg for å ha den klar så mange uker før :happy:
 
Blir vel i uke 36, når vi har fått flyttet. Tror jeg. Burde kanskje gjøre det før, men da må jeg kjøpe en ekstra bag.
Går jo an å legge klart i skapet så mannen slipper leite gjennom og ta med stringtruser og høyhælte sko ;-)
 
Hent babypakke på rema 1000, så kan fu bruke den bagen/posen til å pakke i :)

God idè, men den er allerede pakket godt ned i flyttelasset vårt :D Får høre med kjæresten om han ikke har kjempelyst til å gi meg en ny fin weekendbag i stedet.
 
Tenkte å pakke rundt 1 juni. Jeg vil heller vær tidlig ute en å stresse i siste liten. Men får jo ikke pakket alt. Men skal skrive en liste å legge på toppen :)
 
Back
Topp