Når på dagen dusjer du?

Kvelden :) Jeg får lett migrene hvis jeg dusjer på morgenen...
 
Foretrekker å dusje om morgenen. Men nå for tiden blir det helst ettermiddag/kveld. Jeg må ha noen til å se etter lillebror. Han sover bare små dupper enda.

Dusjer bare 2-3 ganger i uken. Har ikke behov for oftere nå. Dessuten er ikke hår og hud så glad i hyppige dusjer.
 
Dusjer annenhver morgen (hvis jeg gidder), ellers gjør jeg det på kvelden. Er absolutt ikke A-menneske, så det blir nok til mere kvelds-dusj, enn det burde. :D
 
Hver kveld. Er nesten nødt de dagene jeg har vært på jobb(jobber i en fiskedisk)
 
Varierer. Noen ganger på kvelden, men som oftest på morgenen da jeg liker det best.
 
På kvelden etter at ungene er lagt. Kan ikke legge meg med fuktig hår, da er det stort og overalt morgen etter :p
 
På kvelden :)
 
Varierer. Kvelden om jeg for eksempel har byttet sengetøy, morgen om jeg bør/har lyst til å ha løst hår ;)
 
På morgenen som regel. Med mindre jeg har trent.
 
Varierer.., kveld eller morning
 
Jeg dusjer annenhver morgen. Har langt tjukt hår og gidder ikke føne på kvelden...
Har det likt som deg! Hvis jeg sover med vått/fuktig hår så må jeg likevel dusje det på morgen da jeg ser ut som et troll når jeg våkner :p
 
På morgenen. Hater å legge meg med vått hår, og det tar jo en evighet å føne det.
 
Hver morgen og noen ganger kveld i tillegg.
 
På kvelden. Liker å slappe av etterpå :p
 
Back
Topp