Når på dagen dusjer du?

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg får skjelden tid til å dusje før etter jeg har lagt mini på kvelden men liker egentlig best å dusje på morningen :)
 
Som regel kvelden. Liker det best også :)
 
Får til å dusje på morgenen og det jeg foretrekker. Føler meg av og ting ekkel og svett på kvelden også (alle disse hormonene etter fødsel som tydeligvis sitter godt i samt gå og bære/vugge på lillebror en del). Så ender av og til opp med en dusj på kvelden også
 
Liker best å dusje på kvelden.
Huden min er ikke så glad i vann så den blir rød flekkete og det klør. Prøver å unngå å dusje så jeg må ut etterpå
 
Har vanligvis pleid å dusje hver morgen, men nå som jeg uansett har klart å kutte ut den daglige dusjen og fått normalisert talgproduksjon i hud og hår litt, og uansett har det så travelt om morgenen, så dusjer jeg ellers på dagen.
 
Jeg dusjer annenhver morgen. Har langt tjukt hår og gidder ikke føne på kvelden...
 
Dusjer som regel på kvelden.
Med hår til rompa tar det litt tid å tørke, og siden hårføneren gjør at håret mitt blir gigantisk :p må det lufttørke.
I helgene hender det jeg dusjer om morningen :)
 
Dusjer helst på kvelden :) nydusjet under pleddet med en TV-serie/god bok er så utrolig deilig!
 
Foretrekker å dusje om morgenen. Har langt og tykt hår så liker at det lufttørker. Er ikke noe særlig å verken legge seg med tykt, vått hår eller å bruke 2 timer på å føne det tørt :p
 
Foretrekker å dusje på morgenen, men etter minstemann kom i hus, dusjer jeg som regel på ettermiddagen når mannen er hjemme. :)
 
Jeg foretrekker å dusje om morran, i permisjonen dusjet jeg som regel mens lillebror hadde første dupp eller med han. Når jeg starter å jobbe igjen blir det før jeg legger meg.
 
På kvelden :) morgendusjing er det verste jeg vet, dvs deilig å dusje men er for morgentrøtt til å orke alt sturet etterpå (tørking, bodylotion, føne hår) :p
 
Dusjer alltid på kvelden før jeg legger meg. Føler meg så skitten etter jobb, så er godt å legge seg nydusja og ren i nytt sengetøy <3
 
Back
Topp