Når og til hvem vil dere fortelle at dere gravide?

Har bare fortalt til moren min så langt. Og mannen min selvsagt.
Venter med i si fra til jobb før en eventuell sykemelding. Alt er litt i det blå når det kommer til jobb neste år, er i et vikariat nå. Så utsetter å si noe så lenge jeg kan. :bag:
 
I desember fortalte vi det til hele familien i forbindelse med julaften. Ganske åpenlyst i familien hva som skjer når jeg ikke drikker. Mistet 2 juledag. Så håper jeg kan runde 6 uker før vi sier noe. De har vært med oss på to spontanaborter hvor de har fått vite det med en gang, for så å miste 1-2 dager etterpå. Så vil ikke få håpa deres opp unødvendig en gang til. De gleder seg jo til flere barnebarn :)

Forteller det til jobber også med en gang kvalmen kommer og det blir et problem, eller ved 6 uker. Har lyst til å fortelle sjefen det før plutselig er sykemeldt, siden jeg har ny sjef og vil ha et godt og åpent forhold. Men håper å komme over det punktet hvor jeg har mistet før, så det er litt mer sikkert
 
Vi venter nok lenger denne gangen.. sist fortalte vi 7+1 og ved MA ble fosteret målt til 8+5/6 da jeg var 9+1.. så vi venter nok til etter det denne gangen.
Ukentlig ultralyd fra uke 7 til 14 på sykehuset..
 
I desember fortalte vi det til hele familien i forbindelse med julaften. Ganske åpenlyst i familien hva som skjer når jeg ikke drikker. Mistet 2 juledag. Så håper jeg kan runde 6 uker før vi sier noe. De har vært med oss på to spontanaborter hvor de har fått vite det med en gang, for så å miste 1-2 dager etterpå. Så vil ikke få håpa deres opp unødvendig en gang til. De gleder seg jo til flere barnebarn :)

Forteller det til jobber også med en gang kvalmen kommer og det blir et problem, eller ved 6 uker. Har lyst til å fortelle sjefen det før plutselig er sykemeldt, siden jeg har ny sjef og vil ha et godt og åpent forhold. Men håper å komme over det punktet hvor jeg har mistet før, så det er litt mer sikkert
Hvilken uke var du på når du mista? Hva var grunnen??Uf sorry for at du har mista før og ønsker deg masse lykke denne gangen.
 
Hva er MA? Og hvordan kan du ha ukentlig UL på sykehuset?
Missed abortion, foster var dødt uten at kroppen gjorde noe med det.

Ukentlig ul er oppfølgingen sykehuset har bestemt at jeg skal ha pga tidligere svangerskap.
 
Hvilken uke var du på når du mista? Hva var grunnen??Uf sorry for at du har mista før og ønsker deg masse lykke denne gangen.

Mistet ca 5+0 før jeg fikk første barnet.
Så mistet jeg 5+2 nå i desember mens vi prøvde på nr2..

Håper jeg er ferdig nå og at kroppen bare trenger en liten testrun før gullegget sitter helt til termin :)
 
Mistet ca 5+0 før jeg fikk første barnet.
Så mistet jeg 5+2 nå i desember mens vi prøvde på nr2..

Håper jeg er ferdig nå og at kroppen bare trenger en liten testrun før gullegget sitter helt til termin :)
Oi da. Sorry for det. Håper virkelig det går bra denne gangen. Masse lykke til. Hvilken uke er du på?
 
Hadde MA sept i fjor så tenker at denne gangen blir vi å vente litt med å fortelle. Til nå vet mine søstre det og mannen sin søster. Er 5+6 idag og mistet sist 6+4 men gikk «gravid» til uke 13.

Magefølelsen sier det går fint denne gangen :Heartred
 
Hadde MA sept i fjor så tenker at denne gangen blir vi å vente litt med å fortelle. Til nå vet mine søstre det og mannen sin søster. Er 5+6 idag og mistet sist 6+4 men gikk «gravid» til uke 13.

Magefølelsen sier det går fint denne gangen :Heartred
Jeg har ikke engang magefølelse denne gangen.. er bare helt :dontknow
 
4+0 idag og vi skal fortelle til nærmeste familie på søndag :) veldig klar over at ting kan skje enda, men tenker at om vi mister, så kan det jo være greit at familien vet uansett :shy:
 
Vi vil fortelle det i påsken. Da er familiene våre samlet å alle får vite det samtidig:)
 
Back
Topp