Når og hos hvem skal dere ha/ har dere hatt første svangerskapskontroll?

Flub85

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg skal ha når jeg er 12+3, hos legen. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Vsf hos legen når jeg var 8, skal dit nå igjen når jeg er 12+0.

TuMmY LoVe

Men tok du alle prøvene i uke 8?

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Er 9 uker når jeg skal til legen :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Har bare vært hos lege for UL og sykemelding. Så har ikke hatt 1 kontroll enda. Men må nok forlenge sykemeldingen om 14 dager. Så da skal jeg innom igjen. Men tenker jeg ringer jordmor for å få tine rundt uke 12. Så får jeg at kontrollene der. Så mye mer koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var hos legen 6+6 for sykemelding, men snakket mye da.. skal igjen imorra for fornying av sykemelding osv på 9+4.. om det blir noen flere us da eller om jeg skal tilbake ved 12 uker vet jeg ikke.. :-)

Jeg skal til legen første gang i uke 7+2 og ul på gyn i 7+6

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ikke hatt noen kontroller enda. Vil helst bare til jm, men her får man ikke time før tidligst uke 24. Så mye for valgmulighetene :/ Blir nok kontroll hos lege på slutten av uken eller neste uke :) Gleder meg barnslig til å få helsekortet :D

Skal til legen på torsdag. Er da 8 uker på vei :D

Skal i dag!!! Iiiii. Sitter å venter nå ;) Time 13.30. Er 7+4. Fikk beskjed om å vente til uke 12-14, men så lenge klarer ikke jeg å vente gitt ;)

Vi skal fylle ut svangerskapsskjemaet på torsdag. :)

Ikke hatt noen kontroller enda. Vil helst bare til jm, men her får man ikke time før tidligst uke 24. Så mye for valgmulighetene :/ Blir nok kontroll hos lege på slutten av uken eller neste uke :) Gleder meg barnslig til å få helsekortet :D

Slik er det her også.. men har heldigvis en veldig flink lege som tar seg tida.. :-)