Når og hos hvem skal dere ha/ har dere hatt første svangerskapskontroll?

Flub85

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg skal ha når jeg er 12+3, hos legen. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Vsf hos legen når jeg var 8, skal dit nå igjen når jeg er 12+0.

TuMmY LoVe

Men tok du alle prøvene i uke 8?

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Er 9 uker når jeg skal til legen :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Har bare vært hos lege for UL og sykemelding. Så har ikke hatt 1 kontroll enda. Men må nok forlenge sykemeldingen om 14 dager. Så da skal jeg innom igjen. Men tenker jeg ringer jordmor for å få tine rundt uke 12. Så får jeg at kontrollene der. Så mye mer koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var hos legen 6+6 for sykemelding, men snakket mye da.. skal igjen imorra for fornying av sykemelding osv på 9+4.. om det blir noen flere us da eller om jeg skal tilbake ved 12 uker vet jeg ikke.. :-)

Jeg skal til legen første gang i uke 7+2 og ul på gyn i 7+6

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ikke hatt noen kontroller enda. Vil helst bare til jm, men her får man ikke time før tidligst uke 24. Så mye for valgmulighetene :/ Blir nok kontroll hos lege på slutten av uken eller neste uke :) Gleder meg barnslig til å få helsekortet :D

Skal til legen på torsdag. Er da 8 uker på vei :D

Skal i dag!!! Iiiii. Sitter å venter nå ;) Time 13.30. Er 7+4. Fikk beskjed om å vente til uke 12-14, men så lenge klarer ikke jeg å vente gitt ;)

Vi skal fylle ut svangerskapsskjemaet på torsdag. :)

Ikke hatt noen kontroller enda. Vil helst bare til jm, men her får man ikke time før tidligst uke 24. Så mye for valgmulighetene :/ Blir nok kontroll hos lege på slutten av uken eller neste uke :) Gleder meg barnslig til å få helsekortet :D

Slik er det her også.. men har heldigvis en veldig flink lege som tar seg tida.. :-)

Var på kontroll idag 9+4 og hun kjente på livmora mi og fylte ut helsekortet.. men skal tilbake 12+3 for å ta blodprøver og se hvordan formen er pga mye kvalme nå.. Hun ville ikke ta blodprøver før uke 12, for da kunne de ta alle testene samtidig sa hun..

Første kontroll hos lege på fredag er da 8+5 :-)

Back
Topp