Når merket dere kvalmen?

Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg :(
Be om sykemelding ❤ helsa kommer alltid før jobb! :)

Veldig opp og ned... 6 uker i dag, og stressa litt på morgenen så ble stående bak bilen og brekke meg før jeg dro på jobb :smiley-ashamed004 veldig glad barna ikke la merke til det :laughing001

Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg :(

Sykemelding! Om ikke fullt så kan ihvertfall en gradert sykemelding hjelpe :shy: Jeg jobber også mye kveld og måtte krype til korset i uke 7 sist. Spent på hvor lenge jeg klarer meg denne gangen.

Her kom den rundt uke 5. Vært sykemeldt siden da:( Har vært veldig plaget i alle svangerskapene mine så hadde nesten blitt overrasket om jeg hadde sluppet unna:shy:

Så pass ja! Off nei det er jo absolutt ikke noe gøy.
Men som jeg har sagt tidligere så håper jeg at kvalmen melder sin ankomst her snart, er det som er det sikreste tegnet hos oss

Ville bedt legen om sykemelding ❤️

Jeg har allerede fått HG og lever på kvalmestillende, liggende på sofaen. Er 6+5 i dag. Begynte så smått for ca 1,5 uke siden, så ble det bare verre og verre for hver dag.

Her kom den i uke 5 dagen etter jeg fant ut jeg var gravid.. skulle nesten tro det var innbilning men er fortsatt kvalm og sykmeldt vil gjerne jobbe, men det går ikke..

Ikke fått kvalme med oppkast enda jeg. Kan kjenne jeg blir uvell men ingen direkte kvalme. Er idag 7+2,og eneste tegne jeg har et ømme bryster til tider kjennes det ut som da jeg hadde melkespreng. :hilarious:
Med guttungen som er født i 16,hadde jeg heller ingen kvalme/oppkast så kanskje jeg slipper det denne gangen også.

Av og på siden uke 4. Heldigvis ikke noe ekstremt men øker på kjenner jeg

5+6 i dag, kjente litt i går, men verre i dag.. :sour: Har kontorjobb, så er jo i grunn heldig, men det går veldig utover konsentrasjonen:shifty:

Er nå 5+1 og kjenner at jeg er små uggen, men ikke noe mer en det.
Mine eneste symptomer er at jeg er super trett hele tiden og har ømme bryst..
Blir bekymra for normalt sett ligger jeg strekk ut fra uke 3 med oppkast o.l.
Skal vell være et godt tegn å bli dårlig og kaste opp?
Jeg er 5+0 i dag, og har egentlig ikke andre symptomer enn:

- Fysen/sulten HELE tiden (dessverre veldig fysen på godteri så prøver å gå over til frukt :hilarious:)
- Veldig ømme pupper og nipler.
- lunta veksler mellom godt humør og sur, ikke noe mellomting :hilarious:
- åreknute allerede på benet, så må kjøpe strømpe

Har vært litt kvalm pga omega kapsler:hilarious:

Kvalmen har gjerne kommet i uke 5 eller 6. Med jentene begynte HG i uke 5. Kastet opp hver time. Det varte til uke 20/21. Med den eldste gutten på 7 år varte HG fra uke 6-13. Med siste gutten fra 2018 kastet jeg kun opp 3 ganger i alt, men var veldig kvalm fra uke 8-16. Håper på INGEN kvalme denne gang:smiley-angelic001:smiley-angelic006

Be om sykemelding ❤ helsa kommer alltid før jobb! :)
Vurderer sterkt å ringe i morgen. Holdt på å svime av på jobben idag. Måtte sette meg i garderoben. Så meg selv i speilet og jeg så ut som et lik der jeg satt og heiv i meg en hel flaske med vann på en gang. Heldigvis var det da bare 30 minutter til jeg var ferdig, så pressa meg gjennom resten. Men vært veldig dårlig hele dagen på jobben..

Vurderer sterkt å ringe i morgen. Holdt på å svime av på jobben idag. Måtte sette meg i garderoben. Så meg selv i speilet og jeg så ut som et lik der jeg satt og heiv i meg en hel flaske med vann på en gang. Heldigvis var det da bare 30 minutter til jeg var ferdig, så pressa meg gjennom resten. Men vært veldig dårlig hele dagen på jobben..
Greit å ringe i morgen da ❤

6+4 i dag. Er veldig trøtt og litt uggen (spesielt om kveldene), mistet lyst på mye av maten jeg vanligvis liker, men kvalmen/oppkasten har ikke kommet enda. Har heldigvis også en rolig kontorjobb, men merker at jeg er utrolig treg og ukonsentrert. Håper at jeg slipper den store kvalme/oppkasten.

Jeg er 6+6 idag og begynte å merke kvalmen litt mere idag...håper det ikke blir noe verre. :nailbiting:

Back
Topp