Be om sykemelding ❤ helsa kommer alltid før jobb!Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Be om sykemelding ❤ helsa kommer alltid før jobb!Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg
Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg
Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg
Ville bedt legen om sykemeldingCa 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg
Jeg er 5+0 i dag, og har egentlig ikke andre symptomer enn:Er nå 5+1 og kjenner at jeg er små uggen, men ikke noe mer en det.
Mine eneste symptomer er at jeg er super trett hele tiden og har ømme bryst..
Blir bekymra for normalt sett ligger jeg strekk ut fra uke 3 med oppkast o.l.
Skal vell være et godt tegn å bli dårlig og kaste opp?
Vurderer sterkt å ringe i morgen. Holdt på å svime av på jobben idag. Måtte sette meg i garderoben. Så meg selv i speilet og jeg så ut som et lik der jeg satt og heiv i meg en hel flaske med vann på en gang. Heldigvis var det da bare 30 minutter til jeg var ferdig, så pressa meg gjennom resten. Men vært veldig dårlig hele dagen på jobben..Be om sykemelding ❤ helsa kommer alltid før jobb!
Greit å ringe i morgen da ❤Vurderer sterkt å ringe i morgen. Holdt på å svime av på jobben idag. Måtte sette meg i garderoben. Så meg selv i speilet og jeg så ut som et lik der jeg satt og heiv i meg en hel flaske med vann på en gang. Heldigvis var det da bare 30 minutter til jeg var ferdig, så pressa meg gjennom resten. Men vært veldig dårlig hele dagen på jobben..
Jepp er nok det jeg kommer til å gjøre. Så håper jeg at jeg får sykemelding allerede fra i morgen. Slik at jeg slipper jobb også i morgen. For jeg er alt for dårlig akkurat nå :/Greit å ringe i morgen da ❤