Når merket dere kvalmen?

trico331537

Flørter med forumet
Er nå 5+1 og kjenner at jeg er små uggen, men ikke noe mer en det.
Mine eneste symptomer er at jeg er super trett hele tiden og har ømme bryst..
Blir bekymra for normalt sett ligger jeg strekk ut fra uke 3 med oppkast o.l.
Skal vell være et godt tegn å bli dårlig og kaste opp?
 
Jeg har kastet opp i litt over en uke allerede.. er 5+4 :)
 
Er nå 5+1 og kjenner at jeg er små uggen, men ikke noe mer en det.
Mine eneste symptomer er at jeg er super trett hele tiden og har ømme bryst..
Blir bekymra for normalt sett ligger jeg strekk ut fra uke 3 med oppkast o.l.
Skal vell være et godt tegn å bli dårlig og kaste opp?
Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste dag. Og har fremdeles til gode å kjenne kvalme dette svangerskapet (7+0 idag). Så ikke bli stressa over det :) Vær ekstremt glad og fornøyd, bare! Alle svangerskap er forskjellige, vet du :love7
 
Jeg er heller ikke kvalm i det hele tatt. Er 6+3 nå. Det var jeg ikke i forrige svangerskap heller :)
 
Men når cb digital fremdeles viser 1-2, jeg er 5+1 i dag så den burfe vell egentlig vist 2-3?

Den burde kanskje vist 2-3 eller 3+ ja. Kanskje du hadde eggløsning senere og dermed er litt kortere på vei enn du tror? :Heartred Eller testet på veldig utvannet urin?
 
Driver å ringer dem nå... men det tar jo år å dag før vi får svar på prøvene
Mange får svar samme dagen vet jeg. Vi får svar dagen etter. Jeg venter på min måling fra fredag om vi går igjennom en SA eller ikke!
 
Jeg begynte å spy ca 6+5 i begge svangerskap. Er 6+0 i dag og begynte å kjenne kvalmen for 3 dager sida, spent på hvordan det utvikler seg denne gangen.

Men ang oppkast og at det skal være et godt tegn, det trenger ikke nødvendigvis å være det. I mitt forrige svangerskap var jeg kjempedårlig og kasta opp alt jeg fikk i meg. Det endte allikevel i MA.
 
Jeg begynte å spy ca 6+5 i begge svangerskap. Er 6+0 i dag og begynte å kjenne kvalmen for 3 dager sida, spent på hvordan det utvikler seg denne gangen.

Men ang oppkast og at det skal være et godt tegn, det trenger ikke nødvendigvis å være det. I mitt forrige svangerskap var jeg kjempedårlig og kasta opp alt jeg fikk i meg. Det endte allikevel i MA.

Kjenner vartfall at jeg håper at kvalmen kommet snart.
Kan jeg spør hvor langt du var når du opplevde MA?
 
Mange får svar samme dagen vet jeg. Vi får svar dagen etter. Jeg venter på min måling fra fredag om vi går igjennom en SA eller ikke!

Jeg skal ned å ta prøver nå, så skulle jeg gå nye på onsdag. Skulle også få svar på de jeg tar i dag når jeg kom ned på onsdag
 
Jeg ble ikke kvalm før i uke 7-8 sist. Ikke kvalm nå heller (5+6)
Så godt å høre!
Jeg har nettopp tatt blodprøver for å måle stigningen så nå er det bare til å vente til onsdag slik at jeg får vite nivået av jeg har i dag og fredag for å få vite at detber stigning eller ikke.
 
I uke 5/6, som er tidlig for meg. Før har jeg vært kvalm fra uke 7, men får håpe det betyr at kvalmen gir seg tidligere denne gangen
 
Jeg er 5+5 i dag, og har vært litt uggen i går og i dag, men ikke sånn skikkelig kvalm egentlig! Er veldig spent på om jeg blir ordentlig dårlig eller om jeg «slipper unna» det værste :p
Og så har jeg ømme pupper da :cool01:confused013
 
Ca 4+5 kom den for fullt. Nå er jeg 6+2 og orker faktisk ikke mer. Jobber 15 til 23 hver dag. Det blir for mye merker jeg :(
 
Back
Topp